Skip to content

 ۴ آلت‌کوین پرپتانسیل که در آستانه آلت‌کوین‌سیزن زیر ارزش واقعی معامله می‌شوند

رشد آلت کوین ها
در
خواندن در ۲ دقیقه

به گزارش Coingape تحلیلگران با وجود سلطه اخیر بیت کوین و اتریوم بر بازار ارزهای دیجیتال، به سابقه تاریخی اشاره می کنند که پس از ثبت قله تاریخی جدید و تثبیت بیت کوین، معمولا شاهد جهش قابل توجه آلت کوین ها هستیم. با اینکه بیت کوین قبل از رویداد هاوینگ به قله قیمتی خود رسیده و انتظار می رود صعود بیشتری را تجربه کند، اما وضعیت کلی بازار ارزهای دیجیتال حاکی از آمادگی آلت کوین ها برای یک جهش بزرگ است.

Altcoin Buzzتحلیلگر شناخته شده ارزهای دیجیتال، در ویدیوی جدید خود لیستی از “بهترین آلت کوین های با پشتوانه قوی” را معرفی کرده است.

ارز دیجیتال اول: آربیتروم (ARB)

به گفته این تحلیلگر، اولین آلت کوین در لیست او آربیتروم (ARB) است. آربیتروم یک راهکار لایه دومی برای مقیاس پذیری شبکه اتریوم است که اخیرا توجه زیادی را به خود جلب کرده است. علاوه بر این، از اکوسیستم موجود اتریوم پشتیبانی می کند و انتقال یا ادغام را برای توسعه دهندگان و کاربران آسان می کند. تایید اخیر صندوق های قابل معامله در بورس (ETF)  اتریوم، به پروژه های وابسته مانند آربیتروم سود رسانده و نقدشوندگی بیشتری را برای آن‌ها به همراه خواهد داشت.

اگرچه قیمت آربیتروم نسبت به قله تاریخی خود ۵۰ درصد پایین‌تر معامله می‌شود، اما این امر فرصت خرید خوبی را برای سرمایه گذاران میان مدت و بلند مدت فراهم می کند. با ارتقاها و توسعه های اخیر، از جمله راه اندازی استخر Alien X و استفاده از فناوری هوش مصنوعی، آربیتروم برای رشد آماده است.

ارز دیجیتال آربیتروم خرید ارز دیجیتال آربیتروم از صرافی تبدیل
خرید آربیتروم

ارز دیجیتال دوم:  اینجکتیو (INJ)

دومین آلت کوین در لیست، اینجکتیو (INJ) است. اخیراً توجه زیادی به ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی و کلان داده مانند اینجکتیو به وجود آمده است. قیمت اینجکتیو در حال افزایش است و فعالیت شبکه نیز در حال رشد است که نشانه خوبی برای سلامت پروژه به شمار می رود. این موضوع به ویژه قبل از وقوع روند صعودی بالقوه امیدوارکننده است. در حال حاضر، اینجکتیو حدود ۵۰ درصد پایین تر از قله قیمتی تاریخی خود معامله می شود و این امر آن را به خریدی مناسب قبل از افزایش قیمت احتمالی تبدیل می کند.

ارز دیجیتال اینجکتیو خرید ارز دیجیتال اینجکتیو از صرافی تبدیل
خرید اینجکتیو

ارز دیجیتال سوم: شبکه مانتا  (MANTA)

مورد بعدی مانتا است که در سال ۲۰۲۴ شروع قدرتمندی داشت. شبکه مانتا تراکنش های سریع و کارمزدهای پایینی را ارائه می دهد که آن را برای ساخت و توسعه برنامه غیرمتمرکز مبتنی بر سالیدیتی (Solidity) ایدئال می کند. آنها اخیراً CDY را راه اندازی کردند که با ترکیب امور مالی متمرکز (CeFi) و امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) بازده کاربران را به حداکثر می رساند. در حال حاضر، این توکن با قیمت ۱.۸۳ دلار معامله می شود که به طور قابل توجهی پایین تر از قله تاریخی ثبت شده آن است و این امر آن را به یک فرصت سرمایه گذاری مناسب تبدیل می کند.

ارز دیجیتال مانتا خرید ارز دیجیتال مانتا از صرافی تبدیل
خرید مانتا

ارز دیجیتال چهارم: پایت نتورک (PYTH)

در نهایت، پایت نتورک (PYTH) وجود دارد که به عنوان یک راهکار اوراکل عمل می کند. این شبکه داده های قیمتی را از صرافی ارز دیجیتال، پلتفرم های معاملاتی و سازندگان بازار جمع آوری و به اشتراک می گذارد. پایت پتانسیل رقابت با چین لینک، پیشروترین راهکار اوراکلی در دنیای رمز ارز را دارد. این شبکه با هنوز ناشناخته است و با قیمت پایینی معامله می شود که این امر آن را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاری در حال حاضر تبدیل می کند.

ارز دیجیتال پایت نتورک خرید ارز دیجیتال پایت نتورک از صرافی تبدیل
خرید پایت نتورک

دیدگاه‌ها

;