Skip to content

بازار امروز: صعود بیت‌کوین به بالاتر از ۵۹،۰۰۰ دلار، اتریوم ۳۳۰۰ دلاری و رشد ریپل و ادامه جهش پپه

سقف شکنی دوباره بیت کوین و اتریوم
در
خواندن در ۲ دقیقه

قیمت‌ ارزهای دیجیتال با نوساناتی مواجه بود. بیت‌کوین به بالاتر از ۵۹،۰۰۰ دلار رسید، و اتریوم از ۳۳۰۰ دلار گذشت و برخی آلت‌کوین‌ها نیز نزول داشتند.

قیمت ارزهای دیجیتال برتر بازار امروز شاهد ترکیبی از رشد و نزول را نشان می‌دهد. بیت‌ کوین (BTC) بزرگ‌ترین ارز بازار بالاتر از ۵۹۰۰۰ را برای اولین بار از ۲۵ ماه اخیر لمس کرد؛ اما برخی از آلت‌کوین‌ها نزول قابل‌توجهی داشتند. اتریوم‌ هم از ۳،۳۰۰ دلار عبور کرد. در همین حال، آلت‌کوین‌های بزرگ دیگری همچون ریپل و دوج کوین رشد کردند و در مقابل و سولانا (SOL) امروز نزولی است.

قیمت ارزهای دیجیتال بزرگ‌ در بازار امروز

قیمت بیت کوین به رشد خود ادامه داد و این بار از سطح ۵۹۰۰۰ دلار گذشت. بیت‌ کوین در زمان تنظیم این خبر با رشد ۳ رصدی نسبت به روز گذشته اکنون در پیش از ظهر چهارشنبه ۹ اسفند، بالاتر از ۵۹۰۰۰ دلار معامله می‌شود. اما حجم معاملات این ارز طی ۲۴ ساعت گذشته نسبت به روز قبل افتی ۱۸ درصدی داشته است.

در میان آلت‌ کوین ها، اتریوم (ETH) دومین ارز بزرگ بازار با رشد ۱.۸ درصدی بالاتر از ۳،۳۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود و بایننس کوین (BNB) با صعود ۰.۸ درصدی به آستانه ۴۰۰ دلار رسیده است و رشد هفتگی خود را به ۱۳ درصد رسانده است.

سولانا (SOL) امروز بیش از ۱ درصد نسبت به دیروز افت کرده و بار دیگر به پایین ۱۱۰ دلار لغزیده است. اما ریپل (XRP) یکی از آلت‌کوین‌های بزرگی است که امروز صعود خوبی داشته و قیمت آن بیش از ۵ درصد نسبت به دیروز جهش کرده و اکنون در نزدیکی ۰.۵۸ دلار معامله می‌شود.

کاردانو (ADA) هم که در ابتدای روز کمی نزول داشت اکنون با رشدی ۰.۷ درصدی در قیمت ۰.۶۲۱ دلار قرار دارد و آوالانچ (AVAX) هم رشد اندکی را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است.

دوج کوین (DOGE) در ادامه رشد روز گذشته خود امروز هم خوش درخشیده و با بیش از ۶ درصد صعود رشد هفتگی خود را به بالاتر از ۰.۰۹۶ دلار رسانده و یک گام دیگر به رسیدن به ۰.۱ دلار نزدیک‌تر شده است.

ادامه آتش بازی پپه با ۳۰ درصد رشد دیگر

اما پپه (PEPE) امروز هم ستاره بازار است و در پی رشد عالی روز گذشته امروز هم با جهشی ۳۲ درصدی بازار را ادامه می‌دهد. پپه که هفته‌ای خیره‌کننده را سپری می‌کند مجموع رشد هفتگی خود را تا لحظه تنظیم این خبر به ۱۳۳ درصد رسانده و خود را تا جایگاه ۷۳ بزرگ‌ترین ارزهای بازار ارتقا داده است.

پیشتازان امروز بازار

در میان ۱۰۰ ارز بزرگ بازار امروز آرویو (AR) با ۴۶ درصد رشد پیشتاز است و پپه و گالا با ۳۳ و ۲۸ درصد رشد در رده‌های بعدی قرار دارند.

ارزهای جسمی، اینجکتیو (INJ) و دیسنترالند (MANA) هم به ترتیب با ۱۷، ۱۲ و ۸ درصد در رده‌های بعدی ایستاده‌اند.

;