Skip to content

این ۵ آلت‌کوین اتریومی ظرف یک ماه آینده پتانسیل رشد بالایی دارند

۵ آلت کوین برتر شبکه اتریوم
در
خواندن در ۴ دقیقه

از آخر هفته گذشته، بازار کریپتو شاهد روند رشد مجدد بود، به‌طوری که قیمت بیت‌کوین از ۶۰,۰۰۰ دلار به ۶۷,۰۰۰ دلار جهش کرد. اتریوم (ETH)، دومین ارز دیجیتال بزرگ، این روند صعودی را در بازار آلت‌کوین‌ها هدایت کرد و این امر با راه‌اندازی صندوق ETF اسپات در استرالیا تقویت شد. با پیشروی اکتبر دوست داشتنی، این پنج توکن اتریومی می‌توانند به سرمایه‌گذاران کمک کنند که به سود خوبی برسند.

نیمه اول اکتبر برای معامله‌گران بازار کریپتو به دلیل تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه چندان صعودی نشد. با این حال، خریداران بازار نشان داده‌اند که نسبت به این وقایع مقاوم هستند، به‌طوری که شاهد بهبود قیمت بیت‌کوین به ۶۷,۰۰۰ دلار بوده‌ایم.

با توجه به اینکه قیمت اتریوم آماده خروج از اصلاح‌های اخیر بازار است، توکن‌های در حال رشدی همچون شیبا، یونی‌سواپ، پپه، ایموچبل اکس و ورلدکوین می‌توانند به تقویت یک روند صعودی پایدار کمک کنند.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو (SHIB)، دومین میم کوین بزرگ بازار، در دو هفته گذشته به صورت ثابت و در حال نوسان بالای خط ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار معامله شده است. بازگشت از این حمایت توانسته قیمت این ارز دیجیتال را ۱۵ درصد افزایش دهد و ارزش بازار آن را به ۱۰.۶۱ میلیارد دلار برساند.

تحلیل نمودار روزانه نشان می‌دهد که این رمزارز در حال تشکیل یک الگوی بازگشتی صعودی به نام سرو شانه معکوس است. این الگو معمولاً در کف‌های بزرگ بازار شکل می‌گیرد و پس از شکست خط گردن، یک روند صعودی پایدار را آغاز می‌کند.

تحلیل شیبا

پیش‌بینی قیمت شیبا اینو نشان می‌دهد که خریداران تا شکست قطعی خط گردن ۱۳.۵ درصد فاصله دارند.

ارز دیجیتال شیبا اینو خریدوفروش شیبا در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید شیبا

یونی‌سواپ (UNI)

یونی‌ سواپ (UNI) که دومین توکن در لیست ماست، در حال حاضر با قیمت ۷.۷ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۴.۶۴ میلیارد دلار است. یک خط روند صعودی در نمودار روزانه، روند بهبود فعلی قیمت UNI را هدایت می‌کند و به خریداران حمایت دینامیکی برای بازیابی روند صعودی می‌دهد.

تحلیل یونی سواپ

علاوه بر این، عرضه UNI در صرافی‌ها به طور مداوم از اوج ۸۲.۶ میلیون سکه در آوریل به ۷۷.۸ میلیون سکه کاهش یافته است که ۵.۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد. کاهش عرضه در صرافی‌ها فشار فروش در بازار را کاهش می‌دهد و در نهایت به حفظ روند صعودی پایدار کمک می‌کند.

ارز دیجیتال یونی سواپ خریدوفروش یونی سواپ در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید یونی سواپ

پپه (PEPE)

پپه (PEPE) میم کوین محبوب قورباغه‌ای، در دو هفته گذشته از ۰.۰۰۰۰۰۸۳۳ دلار به ۰.۰۰۰۰۱۰۵ دلار جهش داشته که یک رشد ۲۱.۸۵ درصدی را نشان می‌دهد. این بازگشت نشان‌دهنده پایداری خریداران بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه است، که نشان می‌دهد خریداران دست بالا را برای هدایت این دارایی دارند.

علاوه بر این، داده‌های Santiment نشان می‌دهد که کیف‌پول‌هایی که بین ۱۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون PEPE نگهداری می‌کنند، در پنج ماه گذشته دارایی‌های خود را به‌طور قابل‌توجهی از ۳.۲۷ تریلیون به ۳.۷۲ تریلیون سکه افزایش داده‌اند.

تحلیل پپه

این انباشت از سوی هولدرهای بزرگ نشان‌دهنده اعتماد رو به رشد به پتانسیل بلندمدت قیمت پپه است و می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که سرمایه‌گذاران بزرگ یا نهنگ‌ها در حال موقعیت‌گیری برای یک جهش قیمتی احتمالی هستند.

میم کوین پپه خریدوفروش پپه در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید پپه

ایموچبل اکس (IMX)

در میان سایر توکن‌های اتریوم، ایموچبل اکس (IMX) یک روند رشد ثابت را درون دو خط روند همگرا از الگوی کنج نشان می‌دهد. بازگشت اخیر از خط روند پایین الگو باعث افزایش قیمت این دارایی از ۱.۳۶ دلار به ۱.۵۶ دلار شد و یک صعود ۱۴.۳ درصدی را ثبت کرد، در حالی که ارزش بازار آن به ۲.۵۴ میلیارد دلار رسید.

تحلیل ایموچبل اکس IMX

اگرچه نمودار معمولاً نشان‌دهنده بازیابی حرکت نزولی برای شکست بعدی است، اما خریداران می‌توانند این نظریه را با به چالش کشیدن خط روند بالای مقاومت، نقض کنند. قیمت IMX حدود ۲۵ درصد از عبور از خط مقاومت بالایی فاصله دارد و می‌تواند یک روند بهبودی پایدار را هدایت کند.

ارز دیجیتال ایموچبل اکس خریدوفروش IMX در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید ایموچبل اکس

ورلدکوین (WLD)

برخلاف سایر توکن‌های اتریوم، نمودار روزانه ورلد کوین (WLD) یک تغییر روان از روند نزولی به وضعیت ثابت را نشان می‌دهد که از کف ۱.۲۷ دلاری استفاده می‌کند. این حمایت کف قیمت را تا ۷۷ درصد افزایش داده و به ۲.۲۷ دلار رسانده است و یک الگوی بازگشتی شناخته‌شده به نام کف گرد را نمایش می‌دهد.

تحت تأثیر این الگو، قیمت ورلد کوین دیروز از مقاومت ۲.۱۷ دلاری به طور قاطع عبور کرد و به خریداران حمایت کافی برای هدایت یک روند صعودی بالاتر داد. علاوه بر این، آدرس‌های فعال ۲۴ ساعته در شبکه ورلد کوین به ۷۹۵ رسیده است که نشان‌دهنده افزایش فعالیت شبکه و مشارکت است.

تحلیل ورلدکوین

الگوی نمودار که توسط فعالیت‌های آنچین پشتیبانی می‌شود، نشان می‌دهد که ورلد کوین آماده یک روند صعودی پایدار است.

ارز دیجیتال ورلدکوین خریدوفروش ورلدکوین در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید ورلدکوین

دیدگاه‌ها

;