Skip to content
top banner

برنامه‌های همستر کامبت برای ماه جولای مشخص شد

برنامه همستر کامبت جولای
در
خواندن در ۱ دقیقه

همستر کامبت، بازی محبوب «کلیکی» بر بستر تلگرام، همچنان به عنوان یکی از ترندهای داغ دنیای ارزهای دیجیتال باقی مانده است. این بازی که به تازگی ظهور کرده و بر بستر بلاکچین تون (TON) فعالیت می‌کند، برنامه‌های توسعه‌ای خود برای ماه جولای (۱۱ تیر تا ۱۱ مرداد) و پس از آن را رونمایی کرده است. در ادامه نگاهی کوتاه به وعده‌های این بازی کریپتویی P2E مبتنی بر تلگرام برای کاربرانش در آینده خواهیم داشت.

رویداد عرضه توکن (TGE) و کاربرد توکن درون بازی: ماجرا چیست؟

وبسایت رسمی همستر کامبت یکی از مهم‌ترین به‌روزرسانی‌های پروژه در ماه جولای را فاش کرده است. رویداد عرضه توکن (TGE) و کاربرد درون بازی این توکن قرار است در همین ماه رونمایی شود.

این به این معنی است که کاربران طی روزها یا هفته‌های آینده احتمالاً شاهد توزیع رایگان (ایردراپ) توکن همستر کامبت خواهند بود که انتظار می‌رود بر بستر بلاکچین TON صورت گیرد.

در همین حال، با انجام این بازی بر روی تلگرام، به وضوح می‌توان دید که تب “ایردراپ” نشان می‌دهد لیستینگ در حال انجام است. آنگونه که در وب‌سایت همستر کامبت ذکر شده، کاربران برای شرکت در ایردراپ ممکن است نیاز به تکمیل وظایف و ماموریت‌های خاصی داشته باشند. یکی از این وظایف در پلتفرم، اتصال کیف پول TON کاربران به همستر کامبت است. با این حال، انتظار می‌رود طی روزهای آینده ماموریت‌های بیشتری راه‌اندازی شود.

علاوه بر این، کاربرد درون بازی برای توکن، که به موارد استفاده مختلف یک توکن درون اکوسیستم گیم‌فای اشاره دارد، قرار است در همین ماه معرفی شود. این امر باعث افزایش جذابیت بازی برای کاربر می‌شود و در نتیجه به پروژه در کسب موفقیت چمشگیرتری در این صنعت کمک می‌کند.

هم‌زمان، به‌روزرسانی‌های سه‌ماهه سوم ۲۰۲۴ هم در وب‌سایت اعلام شده که شامل معرفی شخصیت‌ها و پوسته‌های جدید، رویدادهایی با زمان محدود، رویدادهای زنده و غیره می‌شود. به علاوه، این پروژه قول ارتقاها و توسعه‌ بیشتری را در سه‌ماهه چهارم داده است که باعث هیجان شرکت‌کنندگان در این بازی شده است.

خرید و فروش همستر کامبت پیش از لیست شدن همستر کامبت این ارز دیجیتال را در تبدیل پیش‌خرید یا پیش‌فروش کنید
ورود به پیش‌-بازار همستر کامبت

دیدگاه‌ها