Skip to content

ثروت کریپتویی دونالد ترامپ ۴۰ برابر شد!

رشد دارایی ارز دیجیتال ترامپ
در
خواندن در ۱ دقیقه

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، خود را در کانون سود بادآورده ناشی از ارزهای دیجیتال می‌بیند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، خود را در کانون سود بادآورده ناشی از ارزهای دیجیتال می‌بیند.

اطلاعات شرکت اطلاعات Arkham Intelligence نشان می‌دهد که سبد ارز دیجیتال ترامپ ۴۰۰۰ درصد رشد کردهه است که تا حد زیادی ناشی از افزایش چشمگیر میم کوین “Save America” با نام مستعار “TRUMP” است.

بر اساس این گزارش، کیف پول ارز دیجیتال مرتبط با ترامپ چندین بار توکن TRUMP را به صورت ایردراپ دریافت کرده است که آخرین مورد آن ۳۰ دقیقه قبل از تجزیه و تحلیل انجام شده از سوی این مرجع خبری بوده است.

دارایی کریپتویی ترامپ

این ایردراپ ‌های سخاوتمندانه ارزش کیف پول ترامپ را در یک روز از ۷.۴ میلیون دلار به ۹ میلیون دلار افزایش داده است، به طوری که میم کوین TRUMP به تنهایی ۱.۳۰ میلیون دلار از این رشد را به خود اختصاص داده است.

 

از تازه‌وارد نابلد تا تسلط بر بازار

رابطه ترامپ با ارزهای دیجیتال واقعا قابل توجه بوده است. تا اول ژانویه (۱۰ دی‌ماه)، کیف پول او فقط ۱۴۲،۵۰۰ دلار توکن TRUMP و ۷۷۸،۰۰۰ دلار اتریوم (ETH) داشت.

با این حال، در ماه‌های پس از آن، امپراتوری کریپتویی او به طور تصاعدی رشد کرده است، به طوری که کیف پول او اکنون نزدیک به ۵۸۰،۰۰۰ توکن TRUMP به ارزش ۵.۸ میلیون دلار دارد و دارایی‌های اتریومی او به ۱.۳ میلیون دلار افزایش یافته است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳ تریلیون دلار است.

استیون استیل، مدیر بازاریابی میم کوینTRUMP، می‌گوید: این نشان‌دهنده حمایت روشن هواداران ترامپ و جامعه کریپتو است.

مشخص است که او به طور کامل ارزهای دیجیتال را پذیرفته و این بدون شک به افزایش محبوبیت توکن ترامپ کمک کرده است.

 

توکن MAGA Trump در هفت روز گذشته رشد چشمگیری را تجربه کرده است.

 

توکن ترامپ: تلاقی نفوذ سیاسی با گمانه‌زنی کریپتویی

سود بادآورده توکن ترامپ فقط یک ناهنجاری مالی نیست بلکه گواهی بر تعامل بین نفوذ سیاسی و ماهیت سفته‌بازی بازار رمزارزها است.

موضع حمایت از کریپتوی ترامپ، که شامل تعهد به اجازه استفاده از بیت‌کوین برای معاملات روزمره آمریکایی‌ها در صورت انتخاب مجدد می‌شود، حامیان او و جامعه ارز دیجیتال را مجذوب کرده است.

گزارش حاکی از آن است که این رشد بی‌سابقه در دارایی‌های کریپتویی ترامپ، نفوذ قدرتمندی را که چهره‌های برجسته می‌توانند بر بازار اعمال کنند، نشان می‌دهد.

با نزدیک شدن به انتخابات ۲۰۲۴، استراتژی ارز دیجیتال ترامپ و حمایت پایگاه او می‌تواند زمینه‌ای را برای دیگر شخصیت‌های سیاسی فراهم کند تا از دارایی‌های دیجیتال در کمپین‌های خود استفاده کنند.

جهش ارزش توکن TRUMP، ماهیت غیرقابل پیش‌بینی و سفته‌بازی اکوسیستم ارز دیجیتال را به ویژه زمانی که صحبت از دارایی‌های حساس از نظر سیاسی یا میم کوین ‌ها می‌شود، برجسته می‌کند.

;