Skip to content
اخبار

بزرگ‌ترین بازی‌های کریپتویی و NFT در سال ۲۰۲۳

بزرگ‌ترین بازی های کریپتویی و NFT ‌سال ۲۰۲۳
در
خواندن در ۱ دقیقه

امسال بازی‌های جدیدی با NFTها و توکن‌های ارز دیجیتال وارد صحنه شدند. از بازی‌های تیراندازی و کارت‌های معامله گرفته تا RPG ها، طیف گسترده‌ای از بازی‌ها در فضای بلاکچین چه برای رایانه‌های رومیزی و چه تلفن‌های همراه در دسترس قرار گرفته است.

در اینجا به بزرگ‌ترین بازی‌های بلاک‌چینی که واقعاً دیده شدند و در سال ۲۰۲۳ هیجان ایجاد کردند نگاهی می‌اندازیم.

Parallel

بازی میان ستاره‌ای، علمی تخیلی دارای کارت معامله پارالل بدون شک یکی از بازی‌هایی است که بالاترین تأثیر را بر بازی‌های بلاک‌چینی در سال ۲۰۲۳ گذاشت. از زمان راه‌اندازی نسخه بتای این بازی تا ارائه کارت هنری و زیبای آن و گیم‌پلی عمیق و استراتژیک، پارالل استاندارد بالاتری را در بازی‌های جدید NFT به نمایش گذاشت و آن را به بزرگ‌ترین بازی وب۳ سال تبدیل کرد.

Illuvium

ایلویوم پروژه فانتزی علمی تخیلی جذابی است که در حال حاضر چهار بازی و تعداد زیادی NFT دارد. بازی RPG جهان بازی و بازی جمع‌آوری حیوانات خانگی آن هنوز در نسخه بتاست اما محیطی جذاب و جالب دارد. حالت نبرد آن نیز وضعیت جذابی دارد؛ چون غول دنیای بازی‌ها Team Liquid قول داده‌ است در این مورد به تیم Illuvium مشاوره دهد و آن‌ها را در توسعه کمک کند.

Pixel

این بازی پیکسلی که روی مرورگر انجام می‌شود یکی از معدود عنوان‌های این فهرست است که به طور کامل ارائه شده است و در نسخه آزمایشی نیست. Pixels سروصدای زیادی را پس از مهاجرت به بلاکچین رونین Axie Infinity در شبکه‌های اجتماعی راه انداخت و هواداران منتظر انتشار دومین توکن این پروژه و ایردراپ آن هستند.

Shrapanel

Shrapanel یک بازی تیراندازی اول‌شخص و بسیار جذاب است. این بازی در میان ۶ درصد بازی‌های بلاک‌چینی قرار دارد که سطح AAA را در سرمایه‌گذاری دریافت کرده‌اند و به‌تازگی ۲۰ میلیون دلار دیگر جذب کرده است. این بازی نوعی بازی علمی تخیلی است و جو متفاوتی نسبت به بازی‌های مشهوری همچون Call Of Duty  دارد.

وب‌سایت Decrypt‌ بازی‌های دیگری همچون OFF The Grid، Dead Drop، MY Pet Hooligan را هم در فهرست بهترین بازی‌های بلاک‌چینی و NFT سال قرار داده است.

;