Skip to content

آوالانچ و هلیوم پرسودترین ارزهای ماه؛ تثبیت صعود بیت‌کوین محرک آلت‌کوین سیزن

در
خواندن در ۱ دقیقه

ماه نوامبر (آبان و دهه اول آذر) سودهای چشمگیری برای آلت‌کوین‌هایی در طیف‌های مختلف به همراه داشت و در این صعود ارزهای دیجیتال کوچک‌تر رشدی پرشتاب‌تر از بیت‌ کوین داشتند و نوید آلت‌سیزن را به ارمغان آوردند.

توکن‌ بومی پلتفرم آوالانچ  یعنی آوالانچ در ماه گذشته رشدی ۹۷ درصدی داشت که در میان ارزهای مطرح بازار پرچم‌داری را به دست گرفت و از خبرهای همکاری با JPMorgan به بهترین وجه بهره برد.

حجم معاملات پلتفرم آوالانچ نیز با رشدی هیجان‌انگیز مواجه شد و بالاترین رکورد تراکنش‌های هفتگی خود را با میلیارد دلار ثبت کرد.

پروتکل ارتباطات اینترنت اشیای هلیوم با ارز HNT (هلیوم )که در کشورمان نیز طرف‌داران زیادی دارد با رالی ۱۱۰ درصدی در این ماه یکی دیگر از ارزهای مطرح بازار بود. دیگر ارزهایی که در ماه گذشته قوی حاضر شدند بلور Blur توکن پلتفرم فروش NFT و ارز ثور چین متعلق به صرافی غیرمتمرکز THORCHAIN بودند که هر دو با رشدی ۱۰۰ درصدی به قیمتی دوبرابری رسیدند.

بیت‌کوین بالاتر از ۳۸۰۰۰ ‌دلار؛‌ آلت‌کوین‌ها پرشتاب‌تر

طی ماه گذشته بیت‌کوین با رشدی ۱۰ درصدی خود را به از سطح ۳۴۰۰۰ دلار به بالاتر از ۳۸۰۰۰ دلار رساند. پس از بارها تلاش برای شکست این سطح بزرگ‌ترین ارز بازار نهایتاً طی دو روز اخیر با گذر محکم از این سطح مهم به ۳۸۸۰۰ دلار رسید و سقف سالانه جدیدی برای خود ثبت کرد.

اتریوم دومین ارز بزرگ بازار نیز با رشدی ۱۳ درصدی در نوامبر به بالای ۲۰۰۰ دلار را برای خود تثبیت کرد.

با درنظرگرفتن شتاب صعود ارزهای دیجیتال برخی از معامله‌گران وزن ارزهای کوچک‌تر و پرشتاب‌تر را در سبد دارایی‌های خود سنگین‌تر کردند و به این ارزها بهای بیشتری دادند.

به گفته مشاور سرمایه‌گذاری ByteTree این سطح از رشد در ارزهای دیجیتال مختلف سیگنال این را می‌دهد که اکنون در میانه آلت‌کوین سیزن هستیم و ارزهای کوچک‌تر نسبت به بیت‌کوین با شتاب بالاتری به حرکت خود ادامه می‌دهند.

در بخش معاملات اهرم‌دار تبدیل می‌توانید ۳۳ جفت ارز مختلف را معامله‌کنید و تا ۱۰ برابر بیشتر از معاملات معمول سود کسب کنید.

;