Skip to content

برای هولدرها: این ۳ ارز دیجیتال را همین حالا بخرید!

رشد آلت کوین ها
در
خواندن در ۱ دقیقه

در حالی که رسیدن به ثروت بالا از طریق ارزهای دیجیتال تضمین شده نیست، اما این چند آلت کوین در هفته‌های اخیر عملکرد فوق العاده ای از خود نشان داده اند. رندر (RNDR)، آپتیمیزم (OP) و ترون (TRX) سه مورد از ارزهای دیجیتالی هستند که بر اساس تحلیل دقیق انتخاب شده‌اند و پتانسیل زیادی برای قرارگیری در مسیر بازدهی چشمگیر در ۹۰ روز آینده دارند.

رندر(RNDR):  سوار بر موج تقاضای متاورس و محتوای دیجیتال

رندر  (RNDR)توکنی بر بستر ERC-20 یا شبکه اتریوم است که به عنوان توکن کاربردی برای پرداخت هزینه رندرینگ انیمیشن، موشن گرافیک و جلوه های ویژه در شبکه رندر استفاده می شود. با افزایش مداوم تقاضا برای محتوای سه بعدی و رسانه های دیجیتال، توکن رندر  (RNDR) به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری امیدوارکننده ظهور کرده است. با تعهد رندر به رندرینگ و محبوبیت روزافزون متاورس، این ارز می تواند در ۹۰ روز آینده شاهد رشد چشمگیر قیمت باشد.

خرید رندر  (RNDR) به احتمال زیاد شانس شما را برای رشد بالای دارایی‌هایتان افزایش می دهد.

ارز دیجیتال رندر (RNDR) خرید و فروش ارز دیجیتال رندر در صرافی تبدیل
خرید رندر

آپتیمیزم :(OP) همراه با رشد اکوسیستم اتریوم

آپتیمیزم (OP) شاهد یک روند صعودی قابل توجه است، زیرا تیم توسعه ۱۰ میلیون از این توکن را به دور چهارم تامین مالی Retro اختصاص داده است. این توکن ها به سازندگان درون-زنجیره ای که قراردادهایی را در سراسر Superchain مستقر کرده اند و تقاضا برای فضای بلاک آن ایجاد کرده اند، تعلق خواهد گرفت.

در نتیجه، قیمت آپتیمیزم  (OP) این موقعیت را دارد که از سد سطح مهم ۳ دلار عبور کند. بر اساس پیشبینی تیم CoinGape قیمت این ارز در صورت تحقق این امر، می تواند تا پایان سال به ۷.۹۲ دلار برسد که آپتیمیزم را به یکی از بهترین آلت کوین ها برای سرمایه گذاری تبدیل می‌کند.

علاوه بر این، با افزایش پذیرش برنامه های مبتنی بر اتریوم، توکن آپتیمیزم (OP) می تواند در ۹۰ روز آینده شاهد رشد قابل توجه قیمت باشد.

ارز دیجیتال آپتیمیزم خرید و فروش ارز دیجیتال آپتیمیزم در صرافی تبدیل
خرید آپتیمیزم (OP)

ترون (TRX): آماده پرواز

ترون  (TRX)یک پلتفرم بلاک چين غیرمتمرکز است که بر توزیع محتوا و سرگرمی تمرکز دارد. توکن ترون (TRX) با اکوسیستم در حال رشد و محبوبیت روزافزون برنامه های غیرمتمرکز (dApp)، توجه بسیاری از سرمایه گذاران را به خود جلب کرده است. با ادامه توسعه و گسترش همکاری‌های ترون، توکن TRX به پتانسیل این را دارد که به رویای رشد شگفت‌انگیز سرمایه شما جامه عمل بپوشاند.

شبکه ترون به تازگی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد که نرخ کل تراکنش های آن از ۷.۷  میلیارد فراتر رفته است. این در حالی است که TRX تنها یکی از آلت کوین‌هایی است که در سال گذشته ارزش آن بیش از ۸۰ درصد رشد کرده است.

ارز دیجیتال ترون (TRX) خرید و فروش ارز دیجیتال ترون در صرافی تبدیل
خرید ترون (TRX)

دیدگاه‌ها

;