Skip to content

دلیل رشد ۸۰ درصدی آوالانچ در هفته اخیر چیست؟

دلیل رشد ۸۰ درصدی آوالانچ
در
خواندن در ۱ دقیقه

آوالانچ (AVAX) در هفته‌های اخیر پرشتاب بوده است. AVAX‌ توکن بومی شبکه لایه اولی آوالانچ درحالی‌که بیشتر ارزهای مهم بازار در حال ریزش بودند در ۷ روز اخیر خوش درخشید. این ارز با رشد هفتگی بالاتر از ۸۲ درصدی تا دیروز بر خلاف رقبای ریزشی‌اش هفته‌ای کاملاً صعودی را گذراند.

AVAX دیروز تا بالاتر از ۴۰ دلار صعود کرد و با سبقت از دوج‌کوین جای این ارز دیجیتال را گرفت و خود را به عنوان نهمین ارز بزرگ بازار مطرح کرد. افزایش قیمت روز گذشته این ارز ۱۰ درصد بود و با این رشد دورقمی به صدر بازار نزدیک‌تر شد.

شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای آوالانچ در روزهای گذشته نیز از این روند صعودی حمایت می‌کردند. تعداد تراکنش‌های بالای ۱۰۰،۰۰۰ دلاری  AVAX طی ماه گذشته به ۱۰۰۰ مورد رسید. گرچه این تعداد از دوران اوج این ارز پایین‌تر است؛ اما نسبت به ماه‌های پیش رشد چشمگیری را نشان می‌دهد.

همکاری‌ آوالانچ با غول‌هایی همچون JPMOrgan و Citi در مسیر توکنیزه کردن دارایی‌های واقعی نیز از دیگر دلایل رشد این بلاک‌چین و افزایش خوش‌بینی به آینده آن بود.

استراتژی آوالانچ برای پاداش‌دهی به اعتبارسنجان خود نیز باعث افزایش چشمگیر ارزش بازار آن شده است. تا روز ۷ دسامبر (۱۷ آذر) این بلاک‌چین اثبات سهامی نسل چهارم بیش از ۲۷۵ میلیون دلار توکن AVAX ‌را به عنوان پاداش اهدا کرده بود که فاصله زیادی با سود ۱۱.۵ میلیون دلاری آن از کارمزد کاربران دارد.

برخی کاربران تبدیل با استفاده از معاملات اهرم‌دار طی این هفت روز، از رشد آوالانچ بیش از ۴۰۰ درصد سود به دست آوردند.

;