Skip to content

رشد ۳۰۰ درصدی این ارز دیجیتال نسبت به بیت‌کوین پیش‌بینی می‌شود

رشد ۳۰۰ درصدی نسبت به بیت کوین
در
خواندن در ۱ دقیقه

یک تحلیلگر مشهور ارز دیجیتال معتقد است که چین لینک (LINK) آماده است تا شاهد رشد ۳۰۰ درصدی در برابر بیت کوین باشد.

تحلیلگری در حوزه ارزهای دیجیتال با اشاره به استقامت قابل توجه چین لینک (LINK) در میانه نوسانات بازار، پیش بینی کرده است که این ارز دیجیتال در حال آماده شدن برای تجربه جهشی ۳۰۰ درصدی در برابر بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال جهان، است.

چین لینک آماده رشد ۳۰۰ درصدی در برابر بیت کوین

چین لینک، یک شبکه اوراکل غیرمتمرکز بلاکچینی است که اخیراً به لطف پیشرفت های نوآورانه در اکوسیستم خود، مورد توجه قرار گرفته است. مایکل ون‌دپوپ، تحلیلگر محبوب ارزهای دیجیتال، با ابراز خوش بینی در مورد توکن چین لینک (LINK)، پیش بینی یک روند صعودی چشم‌نواز را برای این ارز دیجیتال کرده است.

این کارشناس نموداری که نشان دهنده حرکت قیمت چین لینک (LINK) در برابر بیت کوین (BTC) از سال ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۵است را در پستی در شبکه اجتماعی X  به اشتراک گذاشت و پیش بینی کرد که چین لینک در مسیر تجربه رشدی تصاعدی بین ۱۵۰ تا ۳۰۰درصد در برابر بیت کوین قرار دارد.

بر اساس اطلاعات CoinMarketCap، قیمت بیت کوین در زمان نگارش این متن، در سطح ۶۷,۶۲۳ دلار معامله می شود. این ارز دیجیتال از سطوح حمایتی کلیدی پیشین خود در حوالی ۷۰،۰۰۰ دلار پایین آمده است و در ۲۴ ساعت گذشته تقریبا پایدار بوده است.

مایک ون‌دپوپ معتقد است با وجود اصالت و درخشش بیت کوین، چین لینک می‌تواند به این رشد و نقطه عطف قیمتی برسد،. او در تحلیل نمودار نسبت این ارز به بیت کوین، به سطح مقاومت کلیدی در حوالی ۰.۰۰۰۴۴۸ اشاره کرد که نشان می دهد این نقطه می تواند باعث جهش های قابل توجه به سمت بالا برای چین لینک شود.

رشد چین لینک

این تحلیلگر در پست قبلی خود، منطقه مقاومت بعدی چینلینک را در سطح ۲۱ دلار شناسایی کرده و پیش بینی کرده بود که این ارز دیجیتال در ماه های آینده شاهد حرکت قیمت خود بین ۲۵ تا ۳۰ دلار باشد. او توضیح داد که برای تحقق این امر، چین لینک باید یک کف بالاتر را در تایم فریم هفتگی تثبیت کند.

چشم انداز خوش بینانه ون‌دپوپ در مورد چین لینک پس از آن صورت می گیرد که این پلتفرم بلاکچینی چندین همکاری استراتژیک را آغاز کرده است. چین لینک با سیرکل، که یک شرکت پرداخت همتا به همت است، برای گسترش استفاده توسعه دهندگان از استیبل کوین USDC و یورو کوین (EURC) همکاری کرده است. علاوه بر این، این ارز اخیراً با سوئیفت، که مهم‌ترین سیستم انتقال بین بانکی بین‌المللی است، برای تسریع پذیرش فناوری دفتر کل توزیع شده (DLT) همکاری کرده است.

این تحولات نوآورانه ممکن است به عنوان کاتالیزوری برای افزایش قیمت این ارز دیجیتال عمل کند که ناشی از افزایش کاربرد شبکه و پذیرش بیشتر از سوی کاربران جدید است.

قیمت چین لینک

با وجود شرایط کلی بازار، چین لینک عملکردی بهتر از حد انتظار داشته و از ابتدای سال شاهد افزایش قیمت مداوم بوده است. در طول ماه گذشته، چین لینک ۴۵ درصد رشد کرده است که نشان دهنده تقاضای رو به رشد و علاقه سرمایه گذاران به این ارز دیجیتال است.

اطلاعات CoinMarketCap نشان می دهد که چین لینک در روز گذشته ۳.۳ درصد و در یک هفته گذشته حدود ۷ درصد صعود کرده است.  این عملکرد صعودی را می توان به ابتکارات توسعه‌ای در اکوسیستم چین لینک به همراه تأیید اخیر صندوق‌های قابل معامله در بورس اتریوم (ETFهای اسپات) از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نسبت داد.

ارز دیجیتال چین لینک (LINK) خرید ارز دیجیتال چین‌لینک (LINK) از صرافی تبدیل
خرید چین لینک

دیدگاه‌ها

;