Skip to content

قیمت همستر کامبت در صرافی کوکوین چقدر است؟

قیمت همستر کامبت در کوکوین
در
خواندن در ۱ دقیقه

نشانه‌ها از نزدیک شدن لیست شدن توکن بازی تلگرامی پرطرف‌دار همستر کامبت در صرافی‌ها خبر می‌دهد اما پیش از آغاز ایردراپ برخی صرافی‌های بزرگ از آغاز پیش-بازار توکن همستر کامبت خبر داده بودند که یکی از آنها صرافی مشهور کوکوین است.

کوکوین که دهمین صرافی بزرگ جهان محسوب می‌شود ابتدا قرار بود این Pre-market را در رزو ۱۲ ژوئن (۲۳ خرداد) راه‌اندازی کند که این موضوع چند بار به تعویق افتاد بالاخره این بازار آغاز شد اما دوام چندانی نداشت و خیلی زود متوقف شد.

در زمان اندک خرید و فروش HMSTR‌ در پیش بازار کوکوین این ارز دیجیتال حدود ۰.۰۰۰۰۰۱ دلار قیمت گرفت که با قیمت ۰.۳ دلاری در پیش-بازار صرافی Gate.io تفاوت فاحشی داشت.

اکنون پیش-بازار همستر کامبت در صرافی کوکوین متوقف شده است و اطلاعات جدید از صفحه این ارز در کوکوین از اعلام تاریخ ۲۵ ژوئن برای آغاز دوباره pre-market حکایت دارد. باید دید آیا بالاخره پیش-بازار به صورت صحیح خود در کوکوین آغاز خواهد شد یا خبر.

مقامات کوکوین یا تیم توسعه همستر کامبت هیچ کدام تا کنون درباره این موضوع اظهار نظری نکرده‌اند.

اما در ایران صرافی ارز دیجیتال تبدیل از راه‌اندازی اولین پیش-بازار همستر کامبت در ایران خبر داد که اطلاعات تکمیلی به زودی در این باره اعلام خواهد شد.

خرید و فروش همستر کامبت اولین نفری باشید که از لیست شدن و آغاز خرید و فروش همستر کامبت در ایران مطلع می‌شوید
می‌خواهم باخبر شوم

 

دیدگاه‌ها

;