Skip to content

فیفا بر روی شبکه پالیگان NFT منتشر می‌کند

فیفا NFT جدیدی روی شبکه پالیگان منتشر می‌کند
در
خواندن در ۱ دقیقه

بر اساس خبرهای منتشر شده فیفا پیش از جام‌ باشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۳ که در عربستان سعودی برگزار می‌شود، مجموعه NFT جدیدی را روی شبکه الگورند و شبکه لایه دومی اتریوم یعنی پالیگان منتشر می‌کند.

فدراسیون جهانی فوتبال فیفا اعلام کرده است این اولین مجموعه NFT است که در همکاری با استارتاپ کریپتویی Modex منتشر می‌شود. این شرکت در حال حاضر مدیریت استراتژیک مجموعه‌های دیجیتال فیفا در پلتفرم FIFA+ Collect را بر عهده دارد. این پلتفرم در سال ۲۰۲۲ با انتشار NFTهای اختصاصی بر روی بلاک‌چین الگورند راه‌اندازی شد.

روز سه‌شنبه فیفا با اشاره به این که انتشار NFTهای خود را بر روی بلاک‌چین الگورند ادامه خواهد داد افزود انتشار NFTهای جدید خود را گسترش می‌دهد و برای فروش در بازارگاه OPenSea روی شبکه پالیگان هم منتشر می‌کند.

FIFA+ Collect قرار است در مجموع ۱۰۰۰ NFT را در مورد جام‌جهانی باشگاه‌ها منتشر کند که ۱۰۰ مورد اول آن روی بلاک‌چین الگورند ایجاد می‌شوند و در روز ۱۵ دسامبر (۲۵ آذر) منتشر می‌شوند. این NFTها شامل مجموعه‌هایی کمیاب خواهد بود که از طریق آن شانس خرید بلیت فینال جام جهانی ۲۰۲۶ را هم خواهید داشت.

مجموعه بعدی نیز در روز ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) روی بلاک‌چین پالیگان منتشر می‌شود و شامل ۹۰۰ قطعه NFT خواهد بود که روی OPenSea هم قرار می‌گیرد.

جام جهانی باشگاه‌ها روز سه‌شنبه در جده با حضور برترین باشگاه‌های جهان از جمله منچسترسیتی آغاز شده است.

;