Skip to content

پیش بینی قیمت دوج کوین و شیبا با الگویتم یادگیری ماشین

پیش بینی قیمت دوج کوین و شیبا
در
خواندن در ۱ دقیقه

پیش بینی قیمت برای دو ارز دیجیتال محبوب دوج کوین و شیبا اینو، با پیش بینی الگوریتم یادگیری ماشین مشخص شده است. این الگوریتم قیمت این دو میم کوین را در ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد و تیر) پیش بینی کرده است. در حالی که به نظر می رسد این الگوریتم انتظار عملکرد خوبی از قیمت شیبا اینو در ماه آینده دارد، اما پیش بینی نزولی‌تری برای دوج کوین ارائه کرده است.

پیش بینی صعودی برای شیبا اینو در ماه ژوئن

الگوریتم یادگیری ماشین Coincodex، دیدگاهی بسیار خوشبینانه درباره شیبا اینو به خصوص در ماه ژوئن ۲۰۲۴ (خرداد و تیر ۱۴۰۳) ارائه می‌دهد که انتظار می رود ماهی صعودی برای بازار ارزهای دیجیتال باشد. طبق این پیش‌بینی، قیمت شیبا اینو در ماه آینده به سمت سقف تاریخی خود یعنی ۰.۰۰۰۰۸ دلار حرکت خواهد کرد.

به طور دقیق تر، الگوریتم یادگیری ماشین، قیمت شیبا اینو را در حوالی ۰.۰۰۰۰۸۰۸۶ دلار پیش بینی کرده است که رشدی ۲۲۹ درصدی نسبت به قیمت فعلی آن (۰.۰۰۰۰۲۵ دلار) را نشان می‌دهد. این قیمت تنها حدود ۱۰ درصد پایین تر از قله تاریخی این ارز یعنی ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار است و اگر این پیش بینی درست باشد، می تواند شیبا اینو را در مسیر ثبت سقفی جدید قرار دهد.

این الگوریتم انتظار دارد که قیمت شیبا اینو در بازه زمانی کوتاهی (حدود یک هفته) افزایش یابد و به ۰.۰۰۰۰۳۲۰۳ دلار برسد که رشدی ۳۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی آن است. با این حساب، شیبا اینو می تواند ماه مه را با روندی صعودی به پایان برساند.

در بلند مدت، الگوریتم انتظار دارد که قیمت شیبا اینو در سال ۲۰۲۵ به بالاترین قیمت سالانه خود یعنی ۰.۰۰۰۱۱۷ دلار برسد که یک قله قیمت تاریخی جدید محسوب می شود. با این حال، پس از آن پیش بینی نمی‌شود که تا سال ۲۰۲۹ شاهد سقف قیمت تاریخی جدیدی باشیم. الگوریتم پیش بینی می کند در سال ۲۰۲۹،  قیمت شیبا به بالاترین سقف سالانه ۰.۰۰۰۱۵۷ دلار برسد و سپس دوباره کاهش یابد.

پیش بینی نزولی برای دوج کوین

برخلاف پیش بینی برای شیبا اینو، الگوریتم یادگیری ماشین نسبت به قیمت دوج کوین دیدگاهی بسیار نزولی‌تر دارد. این الگوریتم قیمت دوج کوین را در ماه ژوئن ۲۰۲۴ در حدود ۰.۱۴۳ دلار پیش بینی کرده است که تقریباً ۱۴ درصد کاهش نسبت به قیمت فعلی آن (۰.۱۶ دلار) را نشان می‌دهد.

این دیدگاه نزولی در کوتاه مدت نیز وجود دارد، به طوری که قیمت ۵ روز آینده دوج کوین ۰.۱۶۴۶ دلار پیش بینی شده است که کاهش ۱ درصدی را نشان می دهد. با این حال، این الگوریتم اشاره می کند که شاخص های دوج کوین همچنان صعودی هستند و شاخص ترس و طمع آن، طمع را نشان می دهد. این بدان معناست که سرمایه گذاران فعلاً همچنان تمایل به سرمایه گذاری در این میم کوین دارند.

الگوریتم یادگیری ماشین انتظار دارد قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۵ به ۰.۷۲ دلار برسد و پیش بینی نمی کند که قیمت این میم کوین تا سال ۲۰۲۹ از ۱ دلار فراتر رود. این الگوریتم پیش بینی می کند که قیمت دوج کوین در سال ۲۰۲۹، به بالاترین قیمت سالانه ۱.۴۲ دلار برسد و سپس دوباره کاهش یابد.

قیمت فعلی دوج کوین و شیبا

در زمان نگارش این متن، قیمت شیبا اینو ۰.۰۰۰۰۲۵۷۸ دلار است که نسبت به روز گذشته حدود ۲ درصد افزایش یافته است. در همین حال، قیمت دوج کوین در همین مدت با ۰.۸ درصد کاهش به ۰.۱۶ دلار رسیده است.

دیدگاه‌ها (1)

;