Skip to content

نات کوین در تدارک یک صعود تازه؛ آیا Not می‌تواند با ۵۰ درصد رشد سقف تاریخی جدید را فتح کند؟

تحلیل نات کوین
در
خواندن در ۱ دقیقه

در حالی که فعالان بازار انتظار افزایش نوسانات را در آخر هفته داشتند، بازار روند کندی را حفظ کرد. در همین حال، نات کوین به سرعت قدرت گرفته و در تلاش است افزایش قیمت خود را تثبیت کند. اگرچه حجم معاملات همچنان پایین است، اما امیدها برای احیای روند صعودی قوی قیمت ناتکوین به سمت یک سقف تاریخی جدید از بین نرفته است.

با وجود گرفتار بودن کلی بازار در یک روند نزولی کوتاه‌مدت، قیمت ناتکوین نشانه هایی از یک رشد سالم را نشان داده است. نات کوین از زمان عبور از سقف قیمتی قبلی، قیمت در یک الگوی گُوه نزولی معامله شده است و رشد اخیر امیدها را برای خروج صعودی از این الگو تقویت کرده است. قیمت در حال حاضر به طور ثابت در امتداد خط مقاومت گوه (کنج) معامله می شود و به نظر می رسد هر لحظه امکان خروج صعودی وجود دارد.

تحلیل نات کوین

در حالی که فعالان بازار به نظر بسیار مطمئن از یک رشد صعودی سالم هستند، الگوی معاملاتی اندیکاتورهای تکنیکال نشان می دهند که خروج صعودی ممکن است قطعی نباشد. الگوی گوه نزولی یک الگوی معاملاتی صعودی است، امابرخی اندیکاتورهای تکنیکال حاکی از یک اصلاح نهایی قبل از خروج صعودی هستند. ابر ایچیموکو همچنان نزولی است، در حالی که نوسانگر استوکاستیک RSI به سمت مقاومت بالایی حرکت می کند. این نشان می دهد که قیمت نات کوین در کوتاه مدت برای یک عقب نشینی جزئی آماده می شود که ممکن است سطوح را به نزدیک حمایت پایین در حدود ۰.۰۱۶ دلار برساند.

تحلیل نات کوین تحلیل روزانه نات کوین را در بخش اخبار فوری آکادمی تبدیل بخوانید
مشاهده تحلیل امروز نات کوین

علاوه بر این، مکدی همچنان صعودی باقی می ماند زیرا سطوح در حال گذر از یک تقاطع صعودی هستند، که نشان می دهد یک رشد جدید ممکن است در راه باشد. با توجه به اینکه قیمت بیت کوین در حال درجا‌زدن است، بازار و نات‌ کوین نیز ممکن است فشردگی کوچکی را تجربه کند. با این حال، خریداران ممکن است سلطه خود را حفظ کنند و در روزهای آینده یک دوره صعودی جدید را آغاز کتند.

حالا این سوال مطرح می شود که آیا قیمت نات یک سقف قیمتی جدیدی بالاتر از ۰.۰۳ دلار تشکیل خواهد داد؟

 

به نظر می‌رسد شتاب روند صعودی کمی کمرنگ شده است زیرا فشار خرید پس از افزایش قیمت قابل توجهی که در چند روز گذشته رخ داده، نتوانسته است افزایش یابد. با این حال، پس از تجربه افت جزئی، انتظار می رود خریداران یک روند صعودی جدید را آغاز کنند و به منطقه مقاومت کلیدی در حوالی ۰.۰۲۵ دلار برسند. اینجا زمانی است که آنها باید قدرت خود را نشان دهند، که ممکن است قیمت نات کوین را به سمت قله های جدید سوق دهد. در غیر این صورت، این توکن ممکن است همچنان محدوده قیمتی فعلی تثبیت شود و نوسانات جزئی را تجربه کند.

ارز دیجیتال نات کوین خرید و فروش نات کوین با بهترین قیمت در صرافی ارز دیجیتال تبدیل
حرید نات کوین

دیدگاه‌ها

;