Skip to content

لیکویید شدن ۱۶۵ میلیون دلار پوزیشن با جهش بیت‌کوین به بالای ۶۶،۰۰۰ دلار

رشد بیت کوین و لیکویید شدن ۱۵۰ میلیون دلار پوزیشن
در
خواندن در ۱ دقیقه

بیت‌ کوین امروز  ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر) به بالاترین قیمت خود در این ماه رسید و از مرز ۶۶,۰۰۰ دلار عبور کرد. این افزایش ناگهانی بیش از ۵۲ میلیون دلار از پوزیشن‌های معاملاتی کسانی که روی کاهش قیمت شرط بسته بودند، تسویه کرد.

معامله‌گران بازار مشتقات کریپتو که انتظار کاهش قیمت را داشتند، طی ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ میلیون دلار ضرر کردند، زیرا قیمت بیت‌کوین افزایش یافت.

بر اساس اطلاعات CoinGlass، در نتیجه افزایش ناگهانی قیمت بیت‌ کوین، بیش از ۱۰۱.۴ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت در بازار کریپتو لیکویید شد. در مجموع، ۵۴,۶۴۹ معامله‌گر با لیکویید شدن بیش از ۱۶۶ میلیون دلار مواجه شدند، که ۵۲.۳۳ میلیون دلار از آن متعلق به پوزیشن‌های شورت بیت‌کوین بود و پس از آن پوزیشن شورت (فروش) اتر با ۲۷.۲۶ میلیون دلار در رتبه دوم قرار گرفتند.

این حرکت بزرگ بیت ‌کوین همچنین باعث شد تسلط بازار (دامیننس) آن به بیش از ۵۸٪ برسد که نزدیک به بالاترین میزان از آوریل ۲۰۲۱ است.

تحلیلگران مدت‌ها در انتظار شروع دوره‌ی موسوم به «Uptober» یا اکتبر پرسود بودند، چرا که بیت‌کوین در ۹ سال از ۱۱ سال گذشته در ماه اکتبر بازدهی مثبت داشته است.

کایل چاسه، از معامله‌گران برجسته بیت‌کوین، در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۳ مهر)‌ به ۲۱۹ هزار دنبال‌کننده خود در شبکه X اعلام کرد که «جزر و مد در حال تغییر است» و ما در آستانه یکی از «هیجان‌انگیزترین مراحل بازار» هستیم.

او افزود: «رالی بزرگ بعدی فقط یک احتمال نیست؛ بلکه واقعیتی است که در انتظار وقوع است.»

در همین حال، قیمت اتر به بالاتر از ۲۵۰۰ دلار بازگشت و با افزایش ۲.۹ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته، به بالاترین سطح دو هفته اخیر یعنی ۲۵۴۰ دلار رسید.

آلت‌کوین‌ها نیز در طول روز گذشته عمدتاً رشد داشتند و سولانا با ۴.۴٪ افزایش، پیشتاز بود.

 

ارز دیجیتال بیت کوین خریدوفورش بیت‌کوین در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید بیت کوین

دیدگاه‌ها

;