Skip to content

بازی پیکسل تپ در تلگرام چیست و چگونه آن را بازی کنیم؟

بازی پیکسل تپ یا پیکسل ورس
در
خواندن در ۱ دقیقه

پیکسل تپ یا پیکسل ورس، یک بازی مبتنی بر تلگرام است که به شما امکان آموزش و ارتقای ربات‌ها و مبارزه با آن‌ها در برابر افراد دیگر را می‌دهد.

PixelTap یک بازی رمزارزی است که درون برنامه پیام‌رسان تلگرام قرار دارد و مطابق با نامش، شامل ضربه زدن روی پیکسل‌ها است.

پیکسل ورس شبیه به سایر بازی‌های «کلیکی» که در تلگرام وجود دارند، اساساً از شما می‌خواهد برای کسب درآمد درون بازی، روی یک سکه‌ی بزرگ زرد ضربه بزنید. هدف اصلی بازی استفاده از این پول برای ارتقای ربات‌ها، که در بازی به عنوان حیوانات خانگی نیز شناخته می‌شوند، است و سپس می‌توان از آنها برای مبارزه با سایر بازیکنان استفاده کرد.

برای شروع بازی، باید به ربات تلگرام PixelTap مراجعه کنید. در این ربات می‌توانید با کلیک کردن روی اولین گزینه آن را راه‌اندازی کنید. سپس بازی درون برنامه پیام‌رسان باز می‌شود و از آنجا قابل دسترسی است.

استخراج پول درون بازی

روش اصلی برای کسب درآمد، ضربه زدن روی سکه‌ی زرد است که هر بار با ضربه زدن، تایمر را به عقب برمی‌گرداند. با این حال، بازی با کلیک کردن روی دکمه‌ دریافت، کار ضربه زدن را برای شما آسان‌تر می‌کند، اگرچه این کار تایمر را کاملاً ریست می‌کند. کاربران درآمد روزانه‌ای از سکه‌ها را نیز دریافت می‌کنند که می‌توانند با ارتقای ربات‌های خود آن را افزایش دهند.

هنگامی که پول کافی به دست آوردید، می‌توانید ارتقای اولین ربات خود را شروع کنید. این کار با کلیک ساده روی دکمه‌ی ارتقا در ربات انجام می‌شود. این کار باعث بهبود آمارهایی مانند انرژی، سرعت شارژ مجدد و قدرت می‌شود و برنده شدن در مبارزات را آسان‌تر می‌کند.

بعدها با ربات خود، می‌توانید در مقابل کاربر دیگری در برنامه مبارزه کنید. بازی مبارزه شامل ضربه زدن در یکی از چهار ناحیهی صفحه به صورت چرخشی است. باید اطمینان حاصل کنید که سریع‌تر از حریف خود ضربه می‌زنید. در طول مبارزه، اگر یکی از چهار مربع را که حریف شما انتخاب نکرده است انتخاب کنید، یک حمله‌ اضافی انجام می‌دهید، و رقیب نیز همین کار را در مقابل شما انجام می‌دهد. این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی روی مبارزه داشته باشد.

اگر برنده‌ی مبارزه شوید، بر اساس سطح ارتقای ربات خود، مقداری پول دریافت می‌کنید. در صورت باختن مبارزه، نیمی از مقدار تعیین شده پاداش را از دست می‌دهید. با برنده شدن در مبارزات، می‌توانید پول را سریع‌تر برای ارتقای بیشتر ربات خود و برنده شدن در مبارزات بیشتر به دست آورید.

راه‌های دیگر برای کسب پاداش

علاوه بر گیم‌پلی واقعی، چند راه دیگر برای کسب پول درون بازی وجود دارد. با دعوت دوستان جدید به بازی، می‌توانید مبالغ عمده و درصدی از پاداش‌های آنها را به دست آورید. این بازی دارای یک تابلوی امتیازات هفتگی برای برترین دعوت‌کنندگان است و به کسانی که در آن حضور دارند، از استیبل‌کوین تتر (USDT) پاداش می‌دهد.

این بازی دارای برخی از ماموریت‌هایی است که می‌توانید برای کسب سکه اضافی انجام دهید، مثلا دنبال کردن شبکه‌های اجتماعی مربوط به بازی و پیوستن به کانال تلگرام از جمله این کارها است.

همچنین دارای دو کار روزانه وجود دارد که سکه‌هایتان را زیاد می‌کند. یکی پاداش روزانه‌ و دیگری یک کمبوی روزانه مشابه همستر کامبت است که در آن باید ترکیب مناسبی از ربات‌ها را پیدا کنید.

برخی دیگر از بازی‌های رمزارزی مبتنی بر تلگرام عبارتند همچون نات کوین با ایردراپی ۱ میلیارد دلاری توانست بیش از ۴۰ میلیون کاربر جذب کند و همستر کامبت تا کنون بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر جذب کرده و به زودی ایردراپ خاص خود را خواهد داشت.

دیدگاه‌ها

;