Skip to content

سود شیرینی که تیرانداز معروف ترکیه‌ به معامله‌گران کریپتو رساند!

میم کوین تیرانداز ترکیه ای المپیک
در
خواندن در ۱ دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال همیشه پر از شگفتی‌ها و فرصت‌های ناگهانی است. یکی از تازه‌ترین اتفاقات این بازار، رونمایی از میم کوین جدیدی به نام “Meme Games” یا (MGMES) است که توانسته در پیش‌فروش خود مبلغ چشمگیر ۳۵۰ هزار دلار جمع‌آوری کند.

Meme Games” یک میم کوین با تم المپیک است که توانسته با رویکردی تازه و سرگرم‌کننده، جامعه کریپتو را به خود جذب کند. این پروژه به نوعی با ایده‌ای خلاقانه، تلاش‌های جمع‌آوری سرمایه را به یک بازی تبدیل کرده که در آن، میم کوین‌های برتر در رویدادهایی شبیه به المپیک به رقابت می‌پردازند. در این بازی‌ها، توکن‌های معروفی چون دوج‌کوین، پپه، داگ ویف هت و.. شرکت دارند. هر کدام از این توکن‌ها نماینده‌ای برای شرکت در رویدادهای مختلف دارند؛ برای مثال، اگر دوج‌کوین مثل ویکتور مونتالوو در مسابقات پیروز شود یا پپه مانند یوسف دیکچ در تیراندازی به هدف دست پیدا کند، شما می‌توانید این میم کوین را خریداری کنید، البته به نظر می‌رسد که هایپی باشد که بعد از مدتی فروکش کند.

به نظر می‌رسد که بازی‌های المپیک و این ایده‌های خلاقانه نه تنها سرمایه‌گذاران کریپتو را به خود جذب کرده‌اند، بلکه تأثیر مثبتی نیز بر قیمت این توکن‌ها داشته‌اند. با افزایش قیمت میم کوین‌ها و جلب توجه بیشتر سرمایه‌گذاران، به نظر می‌رسد که این روند صعودی همچنان ادامه داشته باشد.

میم کوین میم کوین‌های مختلف موجود در صرافی تبدیل را بررسی کنید و از این بازار پرسود بهره‌مند شوید
خرید میم کوین

منبع

 

 

 

دیدگاه‌ها

;