Skip to content

این هفته این ارزهای دیجیتال را نخرید

این هفته این ارزهای دیجیتال را نخرید
در
خواندن در ۱ دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال این روزها شاهد روندهای قابل توجهی است که ناشی از فرآیند آزادسازی توکن‌ها یا همان unlock است. در چند روز آینده، چندین پروژه بزرگ در اکوسیستم کریپتو با آزادسازی مقادیر قابل توجهی از توکن‌های خود روبرو خواهند شد که می‌تواند تأثیرات زیادی بر قیمت‌ها و حجم معاملات آن‌ها داشته باشد. در ادامه، به بررسی تعدادی از این پروژه‌ها و تأثیرات احتمالی آن‌ها بر بازار خواهیم پرداخت.

۱. اتنا (ENA)

پروژه اتنا به زودی آزادسازی ۱۲.۸۶ میلیون توکن را به ارزش تقریبی ۳.۸۷ میلیون دلار در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) خواهد داشت. این مقدار ۰.۴۷ درصد از کل عرضه در گردش این توکن است. قیمت فعلی ENA با رشدی ۴ درصدی به ۰.۳۰۰۵ دلار رسیده و بیشترین و کمترین قیمت روزانه این توکن به ترتیب ۰.۳۲۰۸ و ۰.۲۸۴۴ دلار ثبت شده است. این آزادسازی می‌تواند تأثیرات متفاوتی بر قیمت این ارز دیجیتال داشته باشد، چرا که افزایش عرضه ممکن است فشار فروش را بالا ببرد.

۲. io.net (IO)

توکن io.net نیز در تاریخ ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) با آزادسازی دو مرحله‌ای مواجه خواهد شد؛ ۲.۱۱ میلیون توکن به صورت cliff unlock و ۷۶۷.۱۲ هزار توکن به صورت linear unlock آزاد می‌شوند. (انواع خاصی از آزادسازی توکن‌ها) ارزش این آزادسازی‌ها به ۵.۲۰ میلیون دلار می‌رسد که برابر با ۳.۲ درصد از عرضه در گردش IO است. قیمت فعلی این توکن نیز با رشدی ۶ درصدی به ۱.۸۱ دلار رسیده است. آزادسازی‌های بزرگ مانند این معمولاً باعث نوسانات قیمتی می‌شوند، زیرا افزایش حجم توکن‌های در گردش می‌تواند عرضه را بیشتر کرده و قیمت را کاهش دهد.

۳. هشفلو (HFT)

پروژه هشفلو نیز در تاریخ ۷ اکتبر (۱۶ مهر) با آزادسازی ۱۳.۸۵ میلیون توکن مواجه خواهد شد که ۱۳.۶۲ میلیون آن به صورت cliff unlock و ۲۲۱.۴ هزار آن به صورت linear unlock آزاد خواهند شد. این آزادسازی‌ها ۳.۰۴ درصد از عرضه کل در گردش HFT را تشکیل می‌دهند. قیمت فعلی HFT نیز با رشدی ۵ درصدی به ۰.۱۴۸۵ دلار رسیده است. با توجه به حجم بزرگ آزادسازی‌ها، انتظار می‌رود این اتفاق تأثیر قابل توجهی بر قیمت HFT بگذارد.

۴. ایلر (EUL)

توکن ائولر نیز در ۱۱ اکتبر (۲۰ مهر) با آزادسازی ۴۱.۱۷ هزار توکن به صورت cliff و ۲۷.۲۹ هزار توکن به صورت linear روبرو می‌شود. مجموع ارزش این آزادسازی‌ها به ۲۰۸.۷۹ هزار دلار می‌رسد که ۰.۳۷ درصد از عرضه در گردش این توکن را تشکیل می‌دهد. قیمت EUL نیز در حال حاضر حدود ۳.۰۵ دلار است و تغییرات قیمتی اندکی را در ۲۴ ساعت گذشته تجربه کرده است.

۵. مون بیم (GLMR)

پروژه مون بیم در تاریخ ۱۱ اکتبر با آزادسازی ۳.۰۴ میلیون توکن GLMR به ارزش ۴۹۳.۵۳ هزار دلار روبرو خواهد شد. این مقدار ۰.۳۴ درصد از عرضه در گردش این توکن را تشکیل می‌دهد. قیمت فعلی GLMR نیز با رشد ۱ درصدی به ۰.۱۶۲ دلار رسیده است.

۱اینچ

توکن ۱INCH در ۱۰ اکتبر (۱۷ مهر) با آزادسازی ۲۴۶.۴۳ هزار توکن به ارزش ۶۳.۷۹ هزار دلار روبرو خواهد شد. این آزادسازی تنها ۰.۰۲ درصد از عرضه کل در گردش این توکن است و انتظار نمی‌رود تأثیر بزرگی بر قیمت آن بگذارد. با این حال، قیمت فعلی ۱INCH با رشدی ۲ درصدی به ۰.۲۵۷۸ دلار رسیده است.

۷. فورتا (FORT)

توکن فورتا نیز در ۶ اکتبر (۱۵ مهر) با آزادسازی ۲.۶۱ میلیون توکن به صورتlinear unlock و ۵۰ هزار توکن به صورت cliff unlock روبرو می‌شود. این آزادسازی‌ها ۰.۵۷ درصد از عرضه در گردش این توکن را تشکیل می‌دهند. قیمت فعلی FORT با افت ۰.۵ درصدی به ۰.۱۱۵۲ دلار رسیده است.

نکته مهم این است که در معاملات اهرم‌دار صرافی تبدیل، شما عزیزان می‌توانید از ریزش ارزهای دیجیتال نیز به صورت چند برابری سود کسب کنید.

سود ۱۰ برابری از رشد یا ریزش ارز دیجیتال کسب سود از ریزش ارزهای دیجیتال با صرافی تبدیل
ورود به معامله‌ اهرم‌دار

منبع

دیدگاه‌ها

;