Skip to content

 این تحلیلگر می‌گوید سولانا  آماده جهش تا ۲۰۰ دلار است

رشد سولانا تا ۲۰۰ دلار
در
خواندن در ۱ دقیقه

قیمت سولانا (SOL) پیش از این در اوایل سال جاری به ۲۰۰ دلار رسیده بود، اما این افزایش قیمت مقطعی بود و پس از آن، قیمت تا ۱۵۰ دلار سقوط کرد. با این حال، در حال حاضر اندیکاتورهای مختلف نمودار سولانا سیگنال‌های صعودی صادر می‌کنند و همین امر باعث شده است تا تحلیلگران ارزهای دیجیتال، صعود مجدد قیمت این آلت کوین به بالای ۲۰۰ دلار را پیش‌بینی کنند.

 

سولانا در تایم‌فریم روزانه

ماکسیمیلیان افکس، تحلیلگر ارزهای دیجیتال، پیش‌بینی کرده است که قیمت سولانا می‌تواند دوباره افزایش یابد. این تحلیلگر به روند صعودی قیمت SOL در تایم‌فریم روزانه اشاره می‌کند و آن را یکی از دلایل بازگشت این آلت‌ کوین به فاز صعود می‌داند.

ماکسیمیلیان افکس توضیح می‌دهد که روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال دوباره در حال جان گرفتن است. این اتفاق در اوایل هفته جاری رخ داد و بازار روند صعودی خود را دوباره آغاز کرد و برای مدت کوتاهی، قیمت بیت‌کوین را به بالای ۶۳ هزار دلار رساند.

این تحلیلگر ارزهای دیجیتال با در نظر گرفتن حرکت صعودی بازار، بر این باور است که قیمت SOL دوباره از ۲۰۰ دلار فراتر خواهد رفت. با این حال، نمودار قیمت، اصلاحی موقتی تا ۱۴۳ دلار را نیز نشان می‌دهد که این اتفاق در ساعات اولیه روز چهارشنبه رخ داده است.

تحلیل‌گر مذکور انتظار دارد قیمت سولانا از این نقطه به بعد، همچنان به روند صعودی خود ادامه دهد. ماکسیمیلیان افکس می‌گوید: «بر اساس الگوی شکل‌گرفته در نمودار محتمل‌ترین روند در ادامه شکستن مقاومت مهم بالاسری در تایم‌فریم روزانه، یعنی سطح ۱۷۲ دلار است. در این سناریو، منتظر رشد بیشتر قیمت به سمت ۲۰۰ دلار هستیم.»

سولانا حمایت ۱۲۵ دلار را تثبیت می‌کند

اورسون فاولی، یکی دیگر از تحلیلگران بازار کریپتو، پیش‌بینی کرده است که قیمت سولانا بار دیگر برای عبور از سطح ۲۰۰ دلار آماده می‌شود. این تحلیل‌گر اشاره می‌کند که سولانا در محدوده ۱۲۵ دلار به سطح حمایتی قابل اتکایی دست یافته است. که از این پس می‌تواند جلوی ریزش بیشتر را بگیرد.

 

نمودار سولانا

در حال حاضر، قیمت سولانا (SOL) در حال نزدیک شدن به مقاومت ۱۵۷ دلار است که اکنون به سطحی کلیدی برای عبور تبدیل شده است. Fawley توضیح می دهد که اگر این آلت کوین بتواند با موفقیت از این سطح عبور کند، سطخ ۱۸۰ دلار ایستگاه بعدی آن خواهد بود. “از طرف دیگر، ممکن است سولانا قبل از اینکه روند صعودیش به طور کامل تثبیت شود، یک بار دیگر سطح حمایتی را آزمایش کند.”

قیمت فعلی Solana حدود ۱۴۶ دلار است و در ۲۴ ساعت گذشته با افتی ۵ درصدی روبرو بوده است. با این حال، در نمودار هفتگی، عملکرد این آلت کوین بسیار بهتر است و شاهد رشد ۲۰ درصدی بوده است.

;