Skip to content

رشد ۱۱۰ درصدی رقیب سولانا طی دو هفته در پی سرمایه‌گذاری جدید شرکت پشتیبان USDC

رشد ۱۱۰ درصدی SEI در دو هفته اخیر
در
خواندن در ۱ دقیقه

یکی از رقبای سولانا با انتشار خبر سرمایه‌گذاری شرکت Circle، منتشر کننده استیبل کوین USDC در یکی از پروژه‌های این بلاک‌چین رشد سنگینی را تجربه می‌کند.

بلاک‌چین جدید لایه اولی Sei Network (SEI) که ادعا می‌کند بلاک‌چینی سریع‌تر از سولانا است، پس از اعلام سرمایه‌گذاری شرکت Circle به قله ۰.۲۵ دلاری رسید که رشدی ۱۱۰ درصدی را نسبت به قیمت ۰.۱۱۸ دلاری آن در دو هفته قبل نشان می‌دهد.

Circle اعلام کرده است برای توسعه کاربردهای استیبل کوین خود USDC، روی شبکه SEI سرمایه‌‌گذاری می‌کند. در زمان نگارش این متن SEI با اندکی اصلاح در قیمت ۰.۲۳۴ دلار معامله می‌شود.

SEI‌ می‌گوید:

«SEI به شکل ویژه برای ارائه راهکاری در مورد کاربرد اول ارزهای دیجیتال یعنی تبادل دارایی‌های دیجیتال طراحی شده است. این بلاک‌چین نه‌تنها سریع است؛ بلکه سریع‌ترین است و به زمان ۳۹۰ میلی‌ثانیه برای نهایی کرد (Finality) تراکنش‌ها دست یافته و رکورد سرعت را ارتقا بخشیده است.

USDC از طریق یکپارچه‌سازی با شبکه SEI چیزی را برای توسعه‌دهندگان و کارآفرینان در سراسر جهان تأمین می‌کند که پیش‌تر هرگز نداشته‌اند: امکان ایجاد محصول و فروشگاه‌ بر روی یک پلتفرم باز به صورت جهانی، سریع و ارزان با تسویه تراکنش‌های بلادرنگ.»

به گفته SEI نهایی‌سازی تراکنش‌ها در این بلاک‌چین ۵۰۰ میلی‌ثانیه است در حالی که نهایی‌سازی تراکنش‌های سولانا ۲.۵ ثانیه به طول می‌انجامد. از سوی دیگر در مورد مقایسه بازدهی تراکنش‌ها با سولانا، SEI می‌گوید قابلیت انجام ۲۰،۰۰۰ سفارش در ثانیه را دارد در حالی که سولانا تا ۱۰،۰۰۰ سفارش در ثانیه را می‌تواند پاسخ دهد.

;