Skip to content

پیش‌بینی قیمت آپتیمیزم آیا OP آماده یک جهش ۵۰ درصدی شده است؟

احتمال رشد آپتیمیزم
در
خواندن در ۱ دقیقه

بهبود احساسات بازار در مورد رشد دوباره در قیمت OP، خبر از خروج احتمالی از مقاومت کلیدی ماهانه می دهد. آیا الان زمان خرید است؟

تحلیل قیمت آپتیمیزم

پس از انجام چهارمین هاوینگ بیت کوین در ۱۹ آوریل (۲۰ فروردین)، اکثر ارزهای دیجیتال بزرگ بازار در حال معامله در حالت رنج (Range Market) بوده اند. همزمان با نوسان قیمت بیت کوین در حوالی ۶۳ هزار دلار، بازیگران بازار هیچ ابتکار عمل محکمی از طرف خریداران یا فروشندگان نمی بینند. با این حال، توکن های بلاکچین لایه دومی آپتیمیزم (OP)، با تشکیل یک کف جدید بالاتر در نمودار روزانه، تعهد قوی خریداران را  برای رشد قیمت نشان داده اند. آیا اکنون زمان ورود به این ارز دیجیتال است؟

توکن آپتیمیزم با جهش روزانه چشمگیر خود، به دنبال تغییر روند است. قیمت توکن آپتیمیزم در دو ماه گذشته با توجه به روند نزولی سنگین در نمودار روزانه، کاهش قابل توجهی داشته است. قیمت این توکن سه بار از مقاومت داینامیک خط روند نزولی برگشته که نشان می دهد معامله گران همچنان به فروش این دارایی در جهش های بازار ادامه می دهند. این مسئله نشانه مهمی از یک روند نزولی تثبیت شده است.

 

تحلیل تکنیکال آپتیمیزم اوپتیمیسم OP

 

با این حال، با هاوینگ اخیر بیت کوین، OP توانست سطح حمایتی روانی ۲ دلار را برای تشکیل یک کف محلی انتخاب کند. چرخش مثبت این سطح و تبدیل شدن به حمایت، این دارایی را طی دو هفته به میزان ۴۵ درصد رشد داده و در حال حاضر با قیمت ۲.۶۳ دلار معامله می شود.

این ارز با جهش روزانه ۱۲.۶ درصدی، شکست احتمالی خط روند بالاسری خود را تقریبا قطعی کرده است. بسته شدن یک کندل روزانه بالاتر از مقاومت خط روند، نشان دهنده تغییر در دینامیک بازار به نفع خریداران خواهد بود.

رالی پس از خروج از روند نزولی می تواند قیمت توکن آپتیمیزم را به سمت اهداف بالقوه ۳.۴ دلار، ۴ دلار و حتی ۴.۷۸ دلار سوق دهد.

از طرف دیگر، اگر فشار عرضه در حوالی سطح خط روند نزولی ادامه یابد، ممکن است روند فعلی برای مدتی بیشتر به طول بینجامد و حتی فروشندگان به دنبال شکستن حمایت ۲ دلاری بیفتند.

شاخص های تکنیکال:

  • شاخص قدرت نسبی (RSI): شیب RSI روزانه به سمت خط میانی ۵۰ درصد نشان می دهد که احساسات منفی بازار در حال بهبود به سمت خنثی شدن است.
  • میانگین متحرک نمایی (EMA): شیب EMA ۲۰ روزه همچنان در طول جهش صعودی به عنوان یک مقاومت داینامیک برای قیمت OP عمل می کند و باید شکسته شود.
;