Skip to content

رشد میم‌کوین‌ها در اثر مصاحبه ترامپ و ایلان ماسک

در
خواندن در ۱ دقیقه

پس از مصاحبه ایلان ماسک با دونالد ترامپ در شب ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ اتفاقات عجیبی در بازار ارزهای دیجیتال رخ داد که بسیاری را شگفت زده کرد  ارزهای دیجیتالی که با تم رئیس‌جمهور پیشین، دونالد ترامپ، طراحی شده‌اند، پس از مصاحبه مورد انتظار او با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، به رشد قابل توجهی دست یافتند.

چه اتفاقی افتاد؟ کوین مگا (Maga Coin)، که ریشه در جنبش آمریکا دارد و بزرگترین توکن الهام‌گرفته از ترامپ از نظر ارزش بازار است، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۳ درصد افزایش قیمت داشت.

حجم معاملات این کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶۷ درصد افزایش یافته و به ۵.۸ میلیون دلار رسید که نشان‌دهنده خرید قابل توجهی است. ارزهای زیر نیز رشدهای خوبی را ثبت کردند:

– MOG TRUMP  با رشد ۶۹.۱۵ درصد به ۰.۲۹۳۶ دلار رسید.

– NEVER SURRENDER  با رشد ۴.۷۳ درصد به ۰.۰۰۰۰۰۰۷۹۰۴ دلار رسید.

– MAGA  با رشد ۳.۲۰ درصد به ۳.۱۳ دلار رسید.

هر دو کوین MAGA و NEVER SURRENDER متعلق به نسل جدید از توکن‌های پالیتیفای (توکن‌های مربوط به جنبش‌های سیاسی) هستند که همان‌طور که از نامشان پیداست، مفاهیم سیاسی را به دنیای ارزهای دیجیتال وارد می‌کنند.

این تعامل که بیش از یک ساعت طول کشید، نشان‌دهنده دوستی و همدلی زیاد بین ماسک و ترامپ بود که طی آن، آن‌ها درباره موضوعات مختلف مهم صحبت کردند. با این حال، ترامپ از رئیس‌جمهور آرژانتین، خاویر میلی، برای اصلاحات اقتصادی‌اش تمجید کرد و شباهت‌هایی بین جنبش سیاسی MAGA و اصلاحات او ترسیم کرد.

رشد دوج کوین با مصاحبه ماسک

بزرگترین میم کوین از نظر ارزش بازار، دوج کوین، با جهش ۳۳ درصدی در حجم معاملات، ۲.۴۳ درصد در ۲۴ ساعته گذشته افزایش یافت. حرکت قیمت دوج کوین عمدتاً به دلیل پست‌های اجتماعی و تأییدات ماسک و همچنین تحولات پیرامون شرکت‌های تحت مالکیت او بوده است.

هشدار کمیسیون اتحادیه اروپا به ایلان ماسک

قبل از مصاحبه ماسک با دونالد ترامپ، کمیسیون اتحادیه اروپا هشداری به ایلان ماسک صادر کرد. اتحادیه اروپا در نامه‌ای که اخیراً به مالک X ارسال کرد، نسبت به انتشار احتمالی محتوای مضر در بستر رسانه‌های اجتماعی که می‌تواند هنجارهای قانون خدمات دیجیتال (DSA) را نقض کند، ابراز نگرانی کرد.

منبع

دیدگاه‌ها

;