Skip to content

سیگنال صعودی قوی لایت‌کوین هم‌زمان با افزایش آدرس‌های فعال

رشد لایت کوین
در
خواندن در ۱ دقیقه

شرکت تحلیل بازار ارزهای دیجیتال Santiment می‌گوید شبکه پرداخت نظیر به نظیر لایت کوین (LTC) نشانه‌هایی از رشد قیمت را از خود نشان داده است.

Santiment خاطرنشان می‌کند پروتکل امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) لایت‌کوین یعنی میکر پروتکل (MKR) و خدمات‌دهنده استیکینگ نقدینگی آن لیدو (LDO) همگی شاهد رشد سریع آدرس‌های فعال خود هستند.

به گفته این شرکت تحلیلی، سیگنال درون‌زنجیره‌ای (On-Chain) معمولاً با افزایش ارزش بازار همراه است. Santiment می‌گوید: لایت‌کوین در حال صادرکردن یک واگرایی صعودی است. این سیگنال تکنیکالی است که معنی‌اش آن است که یک دارایی احتمالاً در آستانه صعود قرار دارد.

در زمان درج این خبر لایت‌کوین در حوالی ۶۵.۵ دلار قرار دارد و از ابتدای سال جاری ریزشی ۱۱ درصدی داشته است. در همین حال LDO با ۳۰ درصد رشد از ابتدای ژانویه به ۳.۵۴ دلار رسیده است و میکر (MKR) نیز با رشدی ۶ درصدی از ابتدای سال میلادی در نزدیکی ۱۷۶۰ دلار معامله می‌شود.

بااین‌حال برخی کارشناسان هم با این خوانش صعودی از ادامه حرکت پروژه لایت کوین که به نقره دیجیتال مشهور است موافق نیستند. علی مارتینز تحلیلگر مشهور تکنیکال معتقد است لایت کوین وضعیت خوبی ندارد و اگر فشار فروش افزایش یابد ممکن است الگوی پرچم نزولی را تکمیل کند و تا ۳۸ دلار ریزش کند.

ریزش تا ۳۸ دلار به معنی یک کاهش قیمت ۴۲ درصدی برای لایت‌کوین خواهد بود.

;