Skip to content

دوج‌کوین در آستانه اولین تقاطع طلایی چهار سال اخیر؛ منتظر چه اتفاقی باشیم؟

رشد قیمت دوج کوین
در
خواندن در ۲ دقیقه

تحلیلگران ارز دیجیتال معتقدند ارز دیجیتال دوج کوین در آستانه یک تقاطع صعودی قوی هفتگی قرار دارد که می‌تواند قیمت را به شدت افزایش دهد.

دورنمای فعلی دوج کوین (DOGE) صعودی است، زیرا اندیکاتورها نشان می‌دهند که یک تقاطع طلایی در نمودار این ارز دیجیتال در حال شکل‌گیری است. بر اساس داده‌های تاریخی، چنین اتفاقی می‌تواند آغاز یک رالی عظیم برای DOGE باشد.

دوج کوین در آستانه تقاطع طلایی

تحلیلگری با نام OG Yomi شناخته می‌شد در پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) اعلام کرد که دوج کوین فقط دو تا سه هفته سبز تا اولین تقاطع طلایی هفتگی خود در چهار سال اخیر فاصله دارد. این تحلیلگر افزود که DOGE در آخرین باری که شاهد تقاطع طلایی هفتگی بود، از یک رالی قیمتی شش ماهه و رشد قیمت ۱۸۰۰۰ درصدی بهره‌مند شد.

تحلیل دوج کوین

تقاطع طلایی زمانی رخ می‌دهد که میانگین متحرک ۵۰ روزه (MA) از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه بالاتر می‌رود. این اندیکاتور تکنیکال به‌عنوان یک سیگنال صعودی در نظر گرفته می‌شود و معمولاً نشان‌دهنده یک بازار گاوی قوی است. بنابراین، تقاطع طلایی هفتگی برای دوج کوین تایید می‌کند که یک رالی نمایی برای این میم‌کوین پیش رو خواهد بود.

در حالی که میم کوین‌هایی مانند پپه (PEPE) در این چرخه به رکوردهای قیمتی جدید دست پیدا کرده‌اند، دوج کوین تاکنون نتوانسته قدرت قابل توجهی را در این چرخه بازار نشان دهد. با این حال، تحلیلگران کریپتو مانند کریپتو کالئو تأکید کرده‌اند که “پادشاه میم‌ها در این روند صعودی کنار نخواهد نشست” و پیش‌بینی کرده‌اند که DOGE همچنان لحظه پرتاب خود را خواهد داشت.

تحلیل DOGE

جاوون مارکس، تحلیلگر کریپتو، اخیرا روایتی صعودی برای دوج کوین ارائه کرد و گفت که آخرین عقب‌نشینی این ارز دیجیتال بیشتر شبیه به دورخیز است و DOGE تقریبا آماده یک رالی عظیم تا ۰.۶۵۳۳.دلار است. مارکس ادعا کرد که این هدف قیمتی کاملا در دسترس است زیرا دوج ‌کوین به خوبی بالای روند مقاومتی قرار گرفته است. این تحلیلگر افزود که تنها مسئله زمان است تا دوج کوین از این رالی قیمتی بیش از ۳۷۸ درصدی بهره‌مند شود.

جالب توجه است که مارکس احتمال رشد بیشتر دوج کوین تا ۱.۲۵ دلار را مطرح کرد و گفت که شکستن هدف قیمتی اولیه ۰.۶۵۳۳. دلار، DOGE را به چنین هدفی خواهد رساند.

یک اصلاح نهایی پیش از حرکت به سوی ۱ دلار

کریپتو کالئو در پستی در شبکه اجتماعی X نوشت که دوج کوین ممکن است قبل از رسیدن به ۱ دلار، یک اصلاح نهایی داشته باشد. او اظهار داشت که بر اساس چرخه‌های قبلی مرتبط با رویداد هاوینگ بیت کوین، هنوز برای DOGE “کمی زود” است که آن “پامپ نهایی” را داشته باشد. با این حال، این تحلیلگر افزود که این پامپ در نهایت اتفاق خواهد افتاد و از سرمایه‌گذاران DOGE خواست تا کمی صبورتر باشند.

تحلیل دوج کوین

در مورد اینکه دوج کوین چقدر می‌تواند اصلاح کند، کریپتو کالئو معتقد است که دوج کوین یک اصلاح مشابه بازه زمانی پس از راه‌اندازی ETFهای اسپات بیت کوین در ژانویه را تجربه می‌کند. با این حال، این تحلیلگر ادعا کرد که چنین عقب‌نشینی در تصویر بزرگ‌تر رشد این ارز دیجیتال چندان “عجیب‌وغریب” نخواهد بود.

او پیش‌بینی کرد که دوج کوین ممکن است قبل از رسیدن به ۱ دلار به سطح ۰.۰۸ دلار برسد. با این حال، برخی از دنبال‌کنندگان او با این نظر مخالف بودند و استدلال کردند که با توجه به اینکه ۰.۰۸ دلار پایین‌ترین سطح بازار نزولی برای این ارز دیجیتال بود‌ه و بازار هنوز در چرخه صعودی قرار دارد، این اتفاق بعید است.

خرید‌وفروش دوج‌کوین خریدوفروش دوج‌کوین در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید دوج‌کوین

دیدگاه‌ها

;