Skip to content

 تحلیلگر مشهور بازار: اتریوم به راحتی می‌تواند به ۱۰،۰۰۰ دلار برسد

امکان رسیدن اتریوم به ۱۰ هزار دلار
در
خواندن در ۱ دقیقه

اتریوم (ETH) دومین ارز بزرگ بازار از نظر ارزش بازار طی ماه گذشته رشد خوبی را تجربه کرد و حالا یکی از تحلیلگران مشهور بازار با ۱۱ دلیل معتقد است این ارز می‌تواند تا قیمت ۱۰،۰۰۰ دلار صعود کند.

چرا اتریوم به راحتی می‌تواند به ۱۰،۰۰۰۰ دلار برسد

تحلیلگر مشهور بازار ارزهای دیجیتال به نام کاربری Altcoin Daily در حساب خود در شبکه X به وضعیت ضدتورمی اتریوم اشاره کرد و آن را یکی از دلایل امکان رسیدن راحت این ارز به قیمت ۱۰،۰۰۰ دلار دانست.

این به یکی از نکات موردبحث درباره این ارز تبدیل شده است؛ زیرا تعداد اتریوم‌های سوزانده شده بیشتر از اتریوم‌هایی است که وارد بازار شده است.

بدون شک این یکی از نشانه‌های مثبت برای بازار است؛ زیرا باعث کمیابی بیشتر این ارز می‌شود. این سوزانده شدن توکن‌ها به خاطر افزایش کارمزد تراکنش‌های اتریوم بوده است.

افزایش چشمگیر کارمزد تراکنش‌های اتریوم همیشه نکته منفی برای این ارز محسوب می‌شده است. اما با ارتقای بعدی قرار است کارمزدها تا حد زیادی کاهش یابد و با انجام این به‌روزرسانی کاربران زیادی وارد ارز اتریوم می‌شوند.

بلاک‌چین‌های لایه دومی اتریوم نیز با افزایش تراکنش‌ها و کارمزدها وارد کار می‌شوند. این تحلیلگر معتقد است که موفقیت این شبکه‌های لایه دومی نیز بر صعود اتریوم تا ۱۰،۰۰۰ دلار تأثیر خواهد گذاشت.

انتظار می‌رود شبکه‌های لایه دومی و برنامه‌های غیرمتمرکز بیشتری بر روی شبکه اتریوم ساخته شوند که دلیل دیگری برای رسیدن اتریوم به ۱۰،۰۰۰ دلار خواهد بود.

همه چیز درباره اتریوم صعودی است

اتریوم در صعود قبلی رشد چشمگیری داشت و به سقف تاریخی ۴۸۹۱ دلار رسید. در این صعود زیرساخت‌های دیفای اتریوم سهم بالایی داشت. برای رسیدن اتریوم به ۱۰،۰۰۰ دلار این تأثیر هم می‌تواند پررنگ باشد و به عاملی مؤثر تبدیل شود.

در سال ۲۰۲۲ اتریوم از سازوکار اجماع اثبات کار به اثبات سهام منتقل شد که شاخص مهمی برای این ارز بوده است و مصرف انرژی کمتر از سوی این ارز می‌تواند در صعودی بودن آن تأثیر زیادی داشته باشد. این که دیگر فشار فروشی از طرف ماینرها وجود نخواهد داشت نیز عامل مثبت دیگری برای این ارز محسوب می‌شود.

نهایتاً احتمال بالای تأیید مجوز ETFهای اسپات اتریوم از سوی SEC آخرین عاملی است که این تحلیلگر برای صعود این ارز برشمرده است و می‌تواند جذب سرمایه بسیار خوبی را برای آن داشته باشد.

;