Skip to content

شکست قدرتمند سطح ۲۲۰۰ برای اتریوم؛ ایستگاه بعدی ۳۵۰۰ دلار

شکست سطح مهم ۲۲۰۰ دلار برای اتریوم احتمال ادامه رالی تا ۳۵۰۰ دلار
در
خواندن در ۱ دقیقه

اتریوم دومین ارز بزرگ بازار کریپتو طی دیروز امروز با بیت کوین در رالی همراه شد و با عبور از سطح ۲۲۰۰ دلار سد مهمی را از پیش رو برداشت. این ارز طی ۲۴ ساعت گذشته با ۴.۵ درصد رشد به نزدیکی ۲۲۵۰ دلار رسید و رشد هفتگی خود را به بالاتر از ۱۰ درصد رساند.

آیا رالی اتریوم تا ۳۵۰۰ دلار ادامه دارد؟

پیش‌بینی‌های بسیاری از تحلیلگران حکایت از این موضوع دارد که رالی اتریوم با گذر از مقاومت بسیار مهم ۲۲۰۰ دلار می‌تواند ادامه پیدا کند.

علی مارتینز تحلیلگر مشهور کریپتو معتقد است گذر اتریوم از ۲۰۰۰ دلار باعث شد بسیاری از خریداران به این ارز روی بیاورند. به گفته او داده‌های IntoTheBlock نشانگر این است که تعداد بسیار زیادی از توکن‌های اتریوم از جمله ۴۳.۸ میلیون توکن اتر در قیمت ۱۹۰۰ تا ۲۱۰۰ دلار از سوی ۵.۸۵ والت خریداری شده‌اند.

مارتینز بر اساس این داده‌ها نتیجه می‌گیرد احتمالاً این محدوده قیمت در سال‌های آینده به حمایتی بسیار قوی برای اتریوم تبدیل خواهد شد و به‌زودی بسیاری از سرمایه‌گذاران وارد معامله در این ارز می‌شوند.

این تحلیلگر مشهور اعتقاد دارد درصورتی‌که اتریوم بتواند کندل هفتگی خود را بالاتر از ۲۱۵۰ دلار ببندد اتفاق ویژه‌ای در این ارز افتاده است و باید منتظر رشد موشکی آن بود. در این صورت رالی صعودی هیجان‌انگیزی را برای اتریوم در پیش خواهیم داشت.

اهدافی که مارتینز برای اتریوم تعیین می‌کند ابتدا رالی به سمت ۲۶۰۰ دلار و بعد حتی اهداف بالاتری همچون ۳۵۰۰ دلار است و روزهای خوشی را برای اتریوم انتظار می‌کشد.

قیمت اتریوم در ماه دسامبر (آذر) چگونه حرکت خواهد کرد؟

قیمت اتریوم در صعود اخیر از مقاومت بسیار مهم ۲۱۳۳ دلار فراتر رفت که این به معنای پتانسیل بالای این ارز برای رشد است. هر چند ممکن است ETH با کمی کاهش قیمت سطوح شکسته شده را دوباره لمس کند؛ اما قدرت خریداران نشان‌دهنده ادامه صعود است.

 

در بخش معاملات اهرمی تبدیل از خریدوفروش اتریوم تا ۵ برابر سود بیشتر نسبت به معاملات معمول به دست آورید.

;