Skip to content

هاوینگ، بیت‌کوین را تا ۲۴۰،۰۰۰ دلار پرواز می‌دهد

پیش بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ
در
خواندن در ۱ دقیقه

اسکات ملکر که با لقب گرگ All Streets شناخته می‌شود نظر خود را درباره هاوینگ بیت‌ کوین که قرار است در آوریل ۲۰۲۴ (ٰفروردین – اردیبهشت ۱۴۰۳) انجام شود در مقاله‌ای بیان کرد. او پیش‌بینی کرد هاوینگ ممکن است بیت‌ کوین را به قیمت ۲۴۰،۰۰۰ دلار برساند. ملکر تریدر و سرمایه‌گذار مشهور و بنامی است و پادکست Wolf of All Streets را میزبانی می‌کند. او در سال ۲۰۲۰ جایزه سالانه فرد تأثیرگذار کریپتو در آمریکای شمالی را از بایننس دریافت کرده است.

او می‌گوید:

«هاوینگ بیت‌ کوین زمانی انجام خواهد شد که تعداد بلوک‌های ماین شده به ۸۴۰ هزار عدد برسد و این امر در آوریل ۲۰۲۴ رخ خواهد داد و پس از آن پاداش استخراج هر بلوک بیت کوین نصف خواهد شد و از ۶.۲۵ به ۳.۱۲۵ بیت کوین کاهش خواهد یافت. معنی این مسئله این است که عرضه جدید در بازار نصف خواهد شد و ماینینگ بیت کوین دو برابر سخت‌تر می‌شود».

به گفته او در سیکل قبلی هاوینگ «از سقف ۲۰،۰۰۰ دلار به قله ۶۹،۰۰۰ دلاری رسیدیم که این به معنی رشد ۲۵۰.۸۶ درصدی است. اگر ما ۲۵۰ درصد بعدی را در نظر بگیریم و آن را از ۶۹۰۰۰ دلار حساب کنیم باید منتظر رسیدن به ۲۴۰،۰۰۰ دلار باشیم.»

ملکر معتقد است شاید صحبت راجع به بیت کوین ۱۷۰ یا ۲۲۰ هزار دلاری و حتی روزی ۱ میلیون دلاری سخت و دشوار باشد. اما خواه‌ناخواه سیکل‌های بیت کوین ما را در آینده به این سمت خواهد برد و من شرط می‌بندم که بیت‌کوین بالای ۲۰۰،۰۰۰ دلار را می‌بینیم.

سرمایه‌گذاران و کارشناسان زیادی نسبت به آینده قیمت بیت کوین پس از هاوینگ خوش‌بین هستند که از آن جمله آنتونی اسکراموچی پیش‌تر گفته بود بیت کوین حداقل به ۱۷۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید. استاندارد چارترد هم پیش‌بینی کرده بود بیت کوین سال آینده به ۲۰۰،۰۰۰ دلار می‌رسد.

 

در بخش معاملات اهرم‌دار تبدیل از رشد یا ریزش بیت کوین، ۱۰ برابر معاملات عادی سود کسب کنید.

;