Skip to content

رشد ۱۰ درصدی برای بزرگ‌ترین میم‌کوین بازار؛ نگاه دوج کوین به اهداف بلندتر

رشد ۱۰ درصدی دوج کوین
در
خواندن در ۱ دقیقه

روز گذشته دوج‌کوین بزرگ‌ترین میم‌کوین بازار ارزهای دیجیتال رشد قیمتی بیش از ۱۰ درصدی را ثبت کرد و از ۰.۰۷۳۰ به سطح ۰.۰۸۱۳ دلار رسید.

این دومین روز متوالی بود که دوج‌کوین رشد خوبی را پشت سر می‌گذاشت و در مجموع طی ۴۸ ساعت صعودی نزدیک به ۱۵ درصدی را به خود دید. حجم معاملات این ارز نیز طی روز گذشته بیش از ۱۵ درصد افزایش داشت و به به بیش از ۱ میلیارد و ۱۵۰ میلیون دلار رسید.

با این رشد شاخص ترس و طمع دوج کوین که دیدگاه خوبی از تمایلات معامله‌گران بازار ارائه می‌دهد بر روی رقم ۶۸ قرار گرفته است و در وضعیت طمع قرار دارد. معنای این مسئله این است که ممکن است برخی معامله‌گران با شناسایی سود بخشی از دارایی خود را به فروش برسانند. زمانی که این شاخص در وضعیت «ترس» است می‌تواند نشانه این باشد که می‌توان با خیال راحت‌تری به خرید و اضافه کردن موجودی پرداخت.

علی مارتینز تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال در ابتدای هفته پیش‌بینی کرده بود که دوج‌کوین می‌تواند از فشردگی ایجاد شده در نمودار خود خارج شود و رشد خوبی را نشان دهد.

به گفته ماتینز اگر دوج کوین از سطح ۰.۰۷۶ دلار عبور کند می‌توان هدف ۰.۰۸۴ دلار را به عنوان هدف قیمتی بعدی این ارز در نظر گرفت و در صورت عبور از آن اهداف بالاتری در انتظار دوج کوین خواهد بود.

معامله‌گران در بخش معاملات اهرم‌دار صرافی تبدیل طی دو روز گذشته از خرید دوج‌کوین با اهرم ۵ برابری بیش از ۷۰ درصد سود کسب کردند.

;