Skip to content

آمادگی دوج‌کوین برای رشد قیمت با توجه به این شاخص‌های درون زنجیره‌ای

احتمال رشد دوج کوین با توجه به داده های On-Chain
در
خواندن در ۱ دقیقه

شاخص‌های درون‌زنجیره‌ای دوج‌کوین خبر از صعود می‌دهند.

دوج‌کوین در هفته‌های اخیر روزگار خوبی را در کنار دیگر ارزهای دیجیتال طی کرده است و در این مدت رشدی ۱۵ درصدی داشته است. آخرین داده‌ها نشانگر این است که بزرگ‌ترین میم‌کوین بازار بار دیگر مورد توجه قرار گرفته است و به نظر می‌رسد آماده صعودی دیگر می‌شود.

علی مارتبنز تحلیلگر مشهور کریپتو معتقد است تراکنش‌های بالای ۱۰۰،۰۰۰ دلاری دوج‌کوین رشد چشمگیری داشته‌ است و هر روز سقف جدیدی را تجربه می‌کند.

افزایش این شاخص در داده‌های درون‌زنجیره‌ای نشانگر افزایش توجه‌ها به این میم‌کوین بزرگ بازار از سوی بازیگران نهادی، موسسات بزرگ و نهنگ‌ها است و احتمالاً در آینده‌ای نزدیک شاهد رشدی خوب در این ارز خواهیم بود.

داده‌های ITB نشانگر رشد چشمگیر آدرس‌های فعال این ارز است که به تازگی به ۱۰۶.۱ هزار آدرس رسیده است که این تعداد از آوریل گذشته بی‌سابقه است.

شمار آدرس‌های جدید در بازه ۶ ماهه نیز رشدی ۶۱۰۰۰ تایی را نسبت به سال گذشته نشان می‌دهد.

تعداد تراکشش‌های دوج‌کوین نیز در روز ۲۳ نوامبر به عدد فوق‌العاده ۱.۰۴ میلیون دلار رسید که این روند را تأیید می‌کند.

در همین حال بخش قابل توجهی از دوج‌کوین‌های موجود در کیف‌پول‌های قدیمی که مدت‌ها غیرفعال بوده‌اند در این بازه جابه‌جا شده‌اند، که می‌تواند نشانگر تغییر جهت قیمت در این ارز باشد.

همزمانی این اتفاقات با افزایش تعداد والت‌هایی که بیش از یک میلیون دوج‌کوین نگهداری می‌کنند نشانگر توجه هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران بزرگ به این ارز است.

از نظر کارشناسان به جریان افتادن دوج‌کوین‌های موجود در کیف‌پول‌های قدیمی به معنی پیشرفتی در پویایی بازار ارز محسوب می‌شود.

افزایش تمایل به دوج‌کوین تا آنجا افزایش یافته است که کارل اریک رینسچ کارگردان مجموعه علمی تخیلی Conquest در شبکه نتفلیکس اعلام کرده است ۴ میلیون دلار از بودجه این سریال را در دوج‌کوین سرمایه‌گذاری کرده است که در حال حاضر ۲۷ میلیون دلار از آن به دست آورده است.

با خرید دوج‌کوین در بخش معاملات اهرم‌دار صرافی تبدیل می‌توانید از حرکات این ارز در دو سوی بازار تا ۵ برابر بیشتر سود کسب کنید.

;