Skip to content

بیت‌کوین ۷۰ هزار دلاری را بخریم یا بفروشیم؟

بیت کوین ۷۰ هزار دلاری بخریم یا بفروشیم
در
خواندن در ۱ دقیقه

بیت کوین پس از مدت‌ها دست‌به‌دست شدن زیر ۶۹،۰۰۰ دلار بار دیگر به بالاتر از ۷۰،۰۰۰ دلار برگشته است و نشانه‌هایی از حمله به سقف تاریخی را از خود نشان می‌دهد. اما آیا بیت‌کوین ۷۰،۰۰۰ دلار را بخریم یا بفروشیم؟

در این مورد باید وضعیت بیت‌کوین را از نظرات مختلف بررسی کنیم.

از نظر بنیادی مشاهده می‌کنیم که ورود سرمایه به ETFهای اسپات بیت‌کوین بیش از ۱۵ روز پیاپی است که مثبت بوده است و ETF بیت کوین بلک‌راک موفق شد عنوان اولین صندوق قابل معامله در بورس جهان را به دست آورد که تنها طی ۵ ماه به ۲۰ میلیارد دلار سرمایه تحت پوشش می‌رسد.

از طرف دیگر اطلاعات IntoTheBlock نشان می‌دهد نهنگ‌های بزرگ بیت‌کوین طی ماه‌های اخیر همواره در حال خرید بوده‌اند و اکنون میزان تسلط آن‌ها بر بیت‌کوین به بالاتر از ۴۰ درصد رسیده است. این مسئله به این معناست که ۴۰ درصد از کل عرضه بیت‌کوین در اختیار هولدرهایی با دارایی بیش از ۱۰۰۰ بیت‌کوین است. این افراد هستند که جهت بازار را تعیین می‌کنند و در صورتی که با همین سرعت خرید را ادامه دهند به زودی شاهد خواهیم بود که بر بیش از ۵۰ درصد از بازار بیت‌کوین تسلط خواهند یافت. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که آینده بازار از نظر هولدرهای بزرگ صعودی است.

علی مارتینز یکی از مشهورترین تحلیلگران ارز دیجیتال در شبکه اجتماعی X محدوده ۶۹،۵۰۰ دلار را حمایتی بسیار محکم و سفت و سخت برای بیت‌کوین می‌داند که به خوبی می‌تواند به آن تکیه کند. از نظر این تحلیلگر تا زمانی که این حمایت حفظ شود می‌توانیم تنها به صعود فکر کنیم.

تحلیل بیت کوین

مایکل ون دپوپ دیگر تحلیلگر مشهور نیز اعتقاد دارد که بیت‌کوین توانایی حمله به سقف تاریخی طی روزهای پیش رو را دارد و باید منتظر سقف شکنی دوباره این ارز دیجیتال باشیم.

با این حال محدوده مقاومتی ۷۲،۰۰۰ تا ۷۴،۰۰۰ دلار محدوده مهمی است که نمی‌توان آن را خیلی هم دست کم گرفت.

یک راهکار برای این که از رشد بیت‌کوین عقب نمانیم استفاده خرید بیت‌کوین در سطوح فعلی بالای ۷۰،۰۰۰ دلار با حد ضرری کوچک زیر محدوده ۶۹،۰۰۰ دلار است که با ریسکی بسیار پایین می‌تواند شما را در بازار نگه دارد و صعود احتمالی را از دست ندهید.

ارز دیجیتال بیت کوین خرید بیت کوین از صرافی ارز دیجیتال تبدیل
خرید بیت کوین

با این حال تحلیل شخصی و تحقیقات بیشتر در مورد وضعیت بازار همیشه در اختیار شماست و می‌توانید در صورت لزوم اخبار روز بازار را در آکادمی تبدیل دنبال کنید.

صرافی ارز دیجیتال تبدیل ابزارهای معاملاتی بسیاری را در اختیار شما قرار داده است که می‌توانید با تنظیم میزان ریسک خود بیشترین سود را از این بازار بگیرید.

معاملات اهرم دار سود ۱۰ برابر از رشد یا ریزش ارز دیجیتال بیت کوین با معامله اهرم‌دار تبدیل
کسب سود ۱۰ برابر

 

دیدگاه‌ها

;