Skip to content

بیت کوین خودش را به ۶۴،۰۰۰ دلار نزدیک کرد | سوپرسایکل میم‌کوین‌ها با جهش MOG و پاپ کت

بیت کوین خودش را به ۶۴،۰۰۰ دلار نزدیک کرد | سوپرسایکل میم‌کوین‌ها با جهش MOG و پاپ کت
در
خواندن در ۱ دقیقه

میم‌کوین‌ها به عنوان یکی از بهترین بخش‌های بازار کریپتو در سال گذشته شناخته شده‌اند که با پشتیبانی از جوامع پویا و توجه زیاد در بازار، رشد چشمگیری داشته‌اند.

در ساعات اولیه معاملاتی روز دوشنبه در آسیا، بیت ‌کوین (BTC) به ۶۴ هزار دلار نزدیک شد، در حالی که هفته پرترافیک داده‌های اقتصادی آمریکا در پیش است که شامل انتشار صورت‌جلسه FOMC از سوی فدرال رزرو و ارائه آمار کلیدی اقتصادی از ماه اوت است که رشد اقتصاد را بررسی می‌کند.

بیت ‌کوین با رشد ۳ درصدی خود، باعث جهش در بازار شد و قیمت ارزهای بزرگ از جمله اتر (ETH) و دوج‌ کوین (DOGE) تا ۴ درصد افزایش یافت. میم‌کوین پپه (PEPE) با تم قورباغه یکی از ارزهای دیجیتالی بود که بیش از ۱۴ درصد صعود کرد.

اداره آمار کار آمریکا (BLS) قرار است نرخ تورم سالانه بدون تعدیل (CPI) و نرخ تولیدکننده (PPI) برای ماه سپتامبر و تعداد درخواست‌های اولیه برای بیمه بیکاری در هفته منتهی به ۵ اکتبر را منتشر کند.

شاخص‌های سهام آسیا روز دوشنبه افزایش یافتند؛ شاخص هنگ‌کنگ که به شدت به تکنولوژی وابسته است، ۳ درصد و شاخص KOSPI کره جنوبی ۱ درصد رشد داشتند. بانک مرکزی چین در دو هفته گذشته چندین اقدام محرک اقتصادی اعلام کرده که به بهبود احساسات بازار در این منطقه کمک کرده است. انتظار می‌رود چین در کنفرانس خبری روز سه‌شنبه به وقت محلی، اقدامات بیشتری برای تحریک اقتصاد اعلام کند.

توکن TAO از پلتفرم بیت ‌تنسور با رشد ۱۴ درصدی در میان توکن‌های با سرمایه متوسط (کمتر از ۵ میلیارد دلار) پیشتاز بود، که این رشد ناشی از افزایش احساسات اجتماعی و رشد توکن‌های مبتنی بر هوش مصنوعی در هفته گذشته بود. به طور کلی، این دسته‌بندی در کوین‌گکو ۷.۵ درصد افزایش یافته است و توکن‌های هوش مصنوعی مانند نیر پروتکل و اینترنت کامپیوتر (ICP) نیز در وضعیت سبز قرار گرفتند.

میم‌کوین‌ها در طول تعطیلات آخر هفته با افزایش احساسات مثبت اجتماعی و رفتارهای پرریسک در میان معامله‌گران کریپتو رشد کردند. گفتگوها و پست‌های مربوط به «سوپرچرخه میم‌کوین‌ها»، که پیش‌بینی می‌کند میم‌ها موج بعدی بازار صعودی کریپتو را هدایت کنند، در اپلیکیشن اجتماعی X ترند شد.

توکن‌ پاپ کت که مبتنی بر سولانا است و MOG که بر اساس اتریوم ساخته شده است، در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۹ درصد رشد کردند، در حالی که توکن CAT که بر روی زنجیره BNB قرار دارد، ۱۰ درصد رشد کرد. توکن‌های کوچک‌تری مانند GIGA، SPX6900 (یک پارودی از شاخص S&P500 آمریکا) و Fwog بیش از ۲۰ درصد افزایش یافتند.

میم‌کوین‌های با تم گربه همچنان نسبت به همتایان خود با تم سگ پیشتاز هستند و به عنوان انتخاب برتر برای معامله‌گران پرریسک در میم‌کوین‌ها باقی مانده‌اند. طبق گزارش قبلی کوین‌دسک، این توکن‌ها در میان معامله‌گران پرریسک محبوبیت بیشتری دارند.

علاقه به میم‌کوین‌ها در شرایطی افزایش یافته که نوسانات بازار در بخش‌های جدی‌تر کریپتو مانند لایه دوم‌ها یا ذخیره‌سازی کاهش یافته و احساسات منفی درباره توکن‌های پشتیبانی شده توسط صندوق‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در حال افزایش است، چرا که این توکن‌ها بیشتر از ارزش واقعی خود ارزیابی شده و برای معامله‌گران خرد گزینه‌ای نامطلوب محسوب می‌شوند.

 

یکی از فعالان بازار با نام Kaiwen0x که مقاله‌ای درباره سوپرچرخه میم‌کوین‌ها نوشته است، اظهار داشت که در صورتی که دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ پیروز شود، نسبت به میم‌کوین‌ها دیدگاه منفی دارد، زیرا این امر ممکن است باعث شفافیت قوانین در آمریکا شود و «سرمایه‌ها به سمت توکن‌های کاربردی» حرکت کنند.

ارز دیجیتال پاپ کت خریدوفروش میم کوین پر سود پاپ کت در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید پاپ کت

دیدگاه‌ها

;