Skip to content

خروج ۱ میلیارد دلار بیت‌کوین از صرافی‌ها؛‌ بزرگ‌ترین خروج روزانه در ۱۲ ماه اخیر

خروج بیت کوین از صرافی ها
در
خواندن در ۱ دقیقه

خروج ارز دیجیتال از صرافی معمولاً به معنی انتقال به کیف پول‌های شخصی برای نگهداری بلندمدت است.

داده‌های درون‌زنجیره‌ای (On-Chain) همچنان از احتمال بالای حرکت صعودی بیت‌کوین (BTC) حمایت می‌کند.

روز چهارشنبه، بیش از ۲۸،۰۰۰ بیت‌کوین به ارزش ۱.۱۹ میلیارد دلار از صرافی‌های متمرکز خارج شد. بر اساس داده‌های آماری GlassNode این بزرگ‌ترین خروج سرمایه بیت‌کوینی از صرافی‌ها طی یک سال اخیر بوده است.

خروج ارز دیجیتال از صرافی‌ها معمولاً به معنای خواست سرمایه‌‌گذاران برای انتقال ای دارایی‌ها به کیف‌پول‌های شخصی برای نگهداری بلندمدت و استراتژی هولدینگ است.

بر اساس آمارهای CryptoQuant صرافی کوین‌بیس که به عنوان متصدی ۹ صندوق ETF اسپات بیت‌کوین از ۱۲ درخواست ارائه شده به SEC شناخته می‌شود به‌تنهایی شاهد خروج ۱۸،۰۰۰ بیت‌کوین در روز چهارشنبه بود.

البته کمی بعد برایان آرمسترانگ مدیرعامل کوین‌دسک به این بخش از آمار واکنش نشان داد و تطابق آن را با داده‌های داخلی این صرافی به چالش کشید.

اکنون کل بیت‌کوین‌های موجود در والت‌های مرتبط با صرافی‌های متمرکز به پایین‌ترین حد خود از آوریل ۲۰۱۸ رسیده است و حدود ۲.۳ میلیون بیت‌کوین است. اگر همه چیز مطابق گذشته باشد، وجود کوین‌های کمتر در صرافی‌ها به معنی تضعیف سمت عرضه و رشد احتمالی قیمت در آینده خواهد بود.

بیت‌کوین امروز در حوالی ۴۲۰۰۰ دلار دست‌به‌دست می‌شود و نسبت به ابتدای سال بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرده است. بااین‌وجود بسیاری از کارشناسان معتقدند این ارز تازه در ابتدای راه صعود است و رشد بیشتری را در ادامه شاهد خواهد بود.

در بخش معاملات اهرم‌دار تبدیل از صعود یا ریزش بیت‌کوین ۱۰ برابر سود ببرید.

;