Skip to content
top banner

رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار، پدر بی‌پول: همین حالا پیش از اینکه دیر شود وارد بیت‌کوین شوید

کیوساکی: تا دیر نشده بیت کوین بخرید
در
خواندن در ۱ دقیقه

نویسنده مشهور کتاب پدر پول‌دار پدر بی‌پول، رابرت کیوساکی بار دیگر پیشنهاد خود را برای خرید طلا، نقره و بیت‌کوین تکرار کرد و به سرمایه‌گذاران توصیه کرد از نگهداری پول نقد پرهیز کنند. کیوساکی که کتاب پرفروشش شهره عام و خاص است و بیش از ۳۲ میلیون نسخه از آن به صورت قانونی در جهان به ۵۱ زبان مختلف فروخته شده است، روز شنبه در توییتی نوشت طلا به قله جدیدی رسیده است. «از شر پول‌های نقد غیرواقعی خلاص شوید و هر چه سریع‌تر پیش‌ازاین که خیلی دیر شود طلا، نقره و بیت‌کوین بخرید.»

کیوساکی پول نقد را پول قلابی می‌خواند و معتقد است دلار آمریکا رو به افول و ازدست‌دادن ارزش است. او بارها هشدار داده است که دلار و پول‌های فیات کشورها امن نیستند و به‌سرعت ارزش خود را از دست خواهند داد؛ چون پشتوانه‌ای ندارند.

از نظر کیوساکی پدر ثروتمند برای گرفتن دلار و پول کاغذی کار و تلاش نمی‌کند پدر پول‌دار سرمایه‌های معاف از مالیات و ارزشمندی همچون طلا، نقره و بیت‌کوین جمع می‌کند.

کیوساکی پیش‌تر پیش‌بینی کرده است بیت‌کوین در صورت بروز بحران اقتصاد جهانی به ۱۳۵۰۰۰ دلار تا ۱ میلیون دلار خواهد رسید. او همچنین قیمت ۷۵۰۰۰ دلاری را برای طلا و ۶۰۰۰۰ دلاری را برای نقره پیش‌بینی کرده است. از نظر کیوساکی بیت‌کوین تا سال ۲۰۲۵ به ۵۰۰،۰۰۰ دلار خواهد رسید.