Skip to content

بیت‌کوین در بالای فهرست پرسودترین دارایی‌های سال ۲۰۲۳

بیت کوین در بالای فهرست پرسودترین دارایی های ۲۰۲۳
در
خواندن در ۱ دقیقه

بیت‌کوین (BTC)طی واپسین ماه‌های سال ۲۰۲۳ رشد پرشتابی را پشت سر گذاشت و صعودی ۱۶۰ درصدی از بسیاری از دارایی‌های ارزشمند سنتی سبقت گرفت. این رشد پرشتاب با وجود شرایط اقتصادی سخت این سال و فشارهای سنگین بر صنعت ارزهای دیجیتال نشان از ارزش بالای این دارایی دیجیتال دارد.

وب‌سایت آماری Kaiko در گزارش اخیر خود بیت‌کوین را یکی از پرسودترین دارایی‌های امسال خوانده است و اشاره کرده است دارایی‌های فیزیکی اندکی هستند که رشد بهتری را از این ارز تجربه کرده باشند. در میان دارایی‌های مطرح بورس آمریکا تنها عملکرد سهام شرکت NVIDIA که پردازنده‌های مناسب استفاده برای هوش مصنوعی را تولید می‌کند کمی بهتر از بیت‌کوین بوده است.

بیت کوین بالاتر از طلا کوین بیس نفت برنت و ..

Kaiko سال ۲۰۲۳ را برای بیت‌کوین به سه بخش تقسیم کرده است. رالی ابتدای سال و گذار از قیمت‌های پایین اولین بخش سال است.

سپس به بخش درجازدن طولانی و عجیب می‌رسیم که طی این بخش بیت‌کوین طی چندین ماه به شکل عجیبی بین دو سطح ۲۵۰۰۰ تا ۳۰۰۰۰ دلار در جا زد و حرکت Range و کم‌نوسانی داشت این میزان از پایدرای برای بیت‌کوین تقریباً بی‌سابقه بود اما در همین حین بزرگ‌ترین ارز دیجیتال مشغول جمع کردن نیروی خود برای آغاز صعودی طوفانی بود.

از ماه اکتبر و پس از اعلام خبر اشتباه تأیید مجوز ETF بلک‌راک از سوی وب‌سایت کوین‌تلگراف رالی بعدی آغاز شد و بیت‌کوین را تا اواخر سال و بازه کنونی تا ۴۵۰۰۰ دلار هم بالا برد.

بیت‌کوین در مقایسه بین دارایی‌های مختلف بالاتر از دارایی‌هایی همچون شاخص نزدک، طلا، سهام کوین‌بیس، تسلا و نفت برنت ایستاده است و جایگاهی فوق‌العاده را در اختیار گرفته است. بیت‌کوین طی ۷ روز اخیر رشدی ۴ درصدی داشته و پس از ریزش هفته گذشته فرایند بازیابی توان خود را به‌خوبی طی کرده است.

با معامله اهرم‌دار می‌توانید از صعود یا ریزش بیت‌کوین ۱۰ برابر تریدهای عادی سود به دست آورید.

;