Skip to content

چرا این تحلیلگر بازار نمودار دوج‌کوین را زیبا می‌داند؟

نمودار زیبای دوج کوین و رشد
در
خواندن در ۱ دقیقه

با وجود هفته‌ای نه‌چندان خوب و حتی ریزش بازار، انتظار صعودی از دوج‌کوین مخصوصاً در میان کارشناسان و تحلیل‌گران از بین نرفته است. تحلیلگر بازار JD معتقد است چارت دوج‌کوین (DOGE) در وضعیت زیبایی قرار دارد.

DogeCoin آماده جهش می‌شود

تحلیلگر بازار JD در حساب توییتر خود تحلیلی منتشر کرده است و وضعیت چارت دوج‌کوین را زیبا می‌داند. نمودار منتشر شده نشان می‌دهد که نمودار دوج‌کوین با تقاطع انجام شده در اندیکاتور MACD آماده صعود است. باتوجه‌به تاریخچه قیمتی دوج‌کوین این رویداد می‌تواند به معنای صعود دوج‌کوین تعبیر شود.

نمودار دوج‌کوین چنین تقاطع صعودی را پیش‌تر در سال ۲۰۱۷ داشته است که پس از آن قیمت دوج طی یک سال ۶۲ برابر شده است. بار دیگر در سال ۲۰۲۱ همین تقاطع در MACD تأیید شد و این بار قیمت  DOGE صعود خیره‌کننده‌ای داشت و طی شش ماه ۳۷۰ برابر شد.

علاوه بر این تقاطع MACD، این تحلیلگر بازار شاخص صعود دیگری را با شکست خط روند دو‌ساله دوج‌کوین شناسایی کرده ساست. این یعنی دو مورد از ۳ شاخصی که معمولاً در جهش‌های دوج‌کوین دیده شده است، تأیید شده‌اند.

نمودار دوج کوین

اگر دوج‌کوین بتواند عملکرد تاریخی حیرت‌انگیز خود را این بار هم تکرار کند، جهش رخ داده می‌تواند قیمت دوج‌کوین را طی سال آینده ۱۰۰ برابر کند. بااین‌حال اندیکاتور دیگری هم هست که هنوز باید این رالی را تأیید کند.

تقاطع ASO دوج‌کوین هنوز تأیید نشده است

تنها اندیکاتوری که هنوز تأییدش صادر نشده است تقاطع ASO است که با عنوان «ممنتوم درصد متوسط گاوی/خرسی» شناخته می‌شود. JD می‌گوید من استفاده از این اندیکاتور را در تایم‌فریم‌های بالاتری همچون ماهانه می‌پسندم. دو خط موجود در این اندیکاتور هنوز باید همدیگر را قطع کنند؛ اما در طول دو سال گذشته در حال نزدیک‌شدن به یکدیگر بوده‌اند.

به گفته JD زمانی که اندیکاتور تأیید را صادر کند تحلیل کامل می‌شود و می‌تواند طبق انتظار پیش رود. در این صورت قیمت دوج‌کوین بیش از ۱۰۰ برابر رشد خواهد کرد و می‌تواند تا ۹ دلار صعود کند و سقف تاریخی جدیدی را برای این ارز ترسیم کند.

 

در بخش معاملات اهرم‌دار تبدیل می‌توانید از رشد یا ریزش دوج کوین ۱۰ برابر سود به دست آورید.

;