Skip to content

۴ عامل مهمی که می‌تواند باعث رشد شتابان بازار کریپتو در ۲۰۲۴-۲۰۲۵ شود

در
خواندن در ۱ دقیقه

لارک دیویس، تحلیلگر مشهور کریتپو درباره شروع یک بازار شتابان صعودی در سال ۲۰۲۴ سخن گفت. دیویس در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی X به ۴ دلیل اشاره کرده است که نقش تسهیل کننده و شتاب‌دهنده را برای بازار صعودی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ خواهند داشت.

بازار تماماً صعودی در ۲۰۲۴-۲۰۲۵

دیویس پیش‌بینی می‌کند که صعود بازار در ۲۰۲۴-۲۰۲۵  بسیار عظیم خواهد بود و ۴ عامل مهم در این فرایند نقش بازی خواهند کرد.

هاوینگ بیت‌کوین

هاوینگ بیت‌کوین در سال ۲۰۲۴ انجام می‌شود و همه تحلیلگران بر نقش اساسی آن در افزایش قیمت این ارز تأکید دارند. پیش‌بینی‌های تحلیلگران از قیمت بیت‌کوین از ۸۰،۰۰۰ دلار تا ۱.۵ میلیون دلار متفاوت است. هاوینگ به شکلی طراحی شده است تا تورم را در بیت‌کوین کاهش دهد و حدوداً هر چهار سال یک‌بار اتفاق می‌افتد و پاداش استخراج را کاهش می‌دهد.

ایلان سالوت که از تحلیلگران شناخته شده کریپتو است در پیش‌بینی اخیر خود به رابطه مستقیم میان بیت‌کوین و شاخص S&P 500 اشاره کرد. درحالی‌که رویداد هاوینگ یک رویداد زیربنایی برای بیت‌کوین محسوب می‌شود و بر روند عرضه اثر می‌گذارد، سالوت اشاره کرد که هم‌بستگی میان این رویداد و S&P 500 ممکن است تغییر کند و به لزوم بررسی همه‌جانبه بازار اشاره کرد.

ورود تریلیون‌ها دلار از سوی بخش بازارهای سنتی

بخش بازارهای سنتی به سوی کریپتو متمایل شده است و تریلیون‌ها دلار از سوی این بخش در حال ورود به بازار ارزهای دیجیتال است. این سرمایه عظیم می‌تواند فضای کریپتو و بیت‌کوین را از طریق ETFهای اسپات متحول کند و باعث یک روند صعودی پرقدرت شود.

 جریان درون‌زنجیره‌ای‌ دارایی‌های واقعی

ورود دارایی‌های واقعی (RWA)‌ به زنجیره بلاک‌چین یک عامل تغییردهنده بازار است که می‌تواند نقشی قدرتمند در روند صعودی بازار ایفا کند. این عامل می‌تواند فاصله امور مالی مبتنی بر بلاک‌چین و امور مالی سنتی را پر کند و انگیزه‌بخش سنتی را برای ورود به بازار افزایش دهد.

انتخابات آمریکا

وقوع انتخابات آمریکا و بسیاری کشورهای دیگر ممکن است سیاست‌های دولت را نسبت به ارزهای دیجیتال آرام‌تر کند و دخالت‌های بخش دولتی و قانون‌گذاری را در این بازار کاهش دهد.

به طور خلاصه تایید ETFها و ورود سرمایه مؤسسات بزرگ مدیریت سرمایه و مالی و بخش سنتی نقش پررنگی را در ایجاد روند صعودی قدرتمند بازار در سال ۲۰۲۴-۲۰۲۵ بازی خواهد کرد.

;