Skip to content

همکاری لالیگای اسپانیا با صرافی کریپتویی

بیت گت و لالیگا قرارداد چند میلیون دلاری امضا کردند
در
خواندن در ۲ دقیقه

این قرارداد به Bitget این امکان را می‌دهد که از محبوبیت فوتبال اسپانیا در آسیا و آمریکای لاتین بهره‌برداری کند، جایی که پذیرش ارزهای دیجیتال نیز در حال افزایش است.

صرافی جهانی ارز دیجیتال Bitget اعلام کرد که وارد یک همکاری چند میلیون دلاری با لیگ مشهور فوتبال اسپانیا، لالیگا، شده است.

این شرکت این همکاری را در رویداد Token 2049 که به تازگی در سنگاپور برگزار شد، معرفی کرد.

همکاری استراتژیک با دسترسی جهانی

 در بیانیه‌ای که Bitget در تاریخ ۱۹ سپتامبر (۲۹ شهریور) منتشر کرد، این صرافی ارز دیجیتال مستقر در سیشل اعلام کرد که این اتحاد بخشی از تلاش‌ها برای گسترش نفوذ در آسیا و آمریکای لاتین است، جایی که فوتبال بسیار محبوب است.

لالیگا خانه برخی از موفق‌ترین تیم‌های فوتبال جهان از جمله رئال مادرید و بارسلونا است که صدها میلیون طرفدار در سراسر جهان دارند. بازی‌های بین این دو تیم که با نام ال کلاسیکو شناخته می‌شود، بیش از ۶۵۰ میلیون تماشاگر در بیش از ۱۸۰ کشور را مبهوت خود می‌کند.

این لیگ همچنین میزبان برخی از بزرگ‌ترین ستارگان فوتبال از جمله کیلیان امباپه، وینیسیوس جونیور و روبرت لواندوفسکی است.  بیت‌گت انتظار دارد که ارتباط غیرمستقیم با چنین بازیکنانی، پلتفرم بزرگی برای افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال فراهم کند، به‌خصوص با توجه به این که این بازیکنان تنها در شبکه اجتماعی X نزدیک به ۲۷ میلیون دنبال‌کننده دارند.

یک گزارش اخیر که از سوی Chainalysis منتشر شده نشان می‌دهد که از ۲۰ کشور برتر در پذیرش ارز دیجیتال، ۱۳ کشور از مناطقی هستند که Bitget هدف قرار داده است. هند، اندونزی و ویتنام در صدر کشورهای آسیایی قرار دارند، در حالی که برزیل، ونزوئلا و مکزیک بیشترین رتبه را در کشورهای آمریکای لاتین دارند.

جالب اینجاست که همان مجموعه از کشورها برخی از پرشورترین طرفداران فوتبال را نیز دارند. یک نظرسنجی در سال ۲۰۲۲ توسط Nielsen در مورد وضعیت فوتبال جهان نشان داد که ویتنام، اندونزی و تایلند بالاترین درصد علاقه‌مندی به فوتبال را در آسیا دارند.

گسترش پذیرش ارز دیجیتال در بازارهای نوظهور

 این قرارداد که ارزش آن میلیون‌ها دلار تخمین زده شده است، قرار است تا سه سال ادامه یابد و بخشی از تعهد Bitget به افزایش آگاهی از ارزهای دیجیتال از طریق ورزش است، که با فلسفه این شرکت همخوانی دارد.

این شرکت با همکاری با لالیگا، قصد دارد راه‌حل‌های Web3 را به میلیون‌ها هوادار فوتبال در سراسر جهان، به‌ویژه در آسیا و آمریکای لاتین که هر دو سازمان در آن‌ها پتانسیل زیادی می‌بینند، معرفی کند.

گریسی چن، مدیرعامل Bitget، نیز بر این ارتباط در حال رشد بین ارزهای دیجیتال و ورزش تأکید کرد.

وی گفت: «همکاری ما با لالیگا فقط یک اسپانسری نیست. این همکاری به تسریع پذیرش ارزهای دیجیتال در ورزش و ایجاد فرصت‌های هیجان‌انگیز برای هواداران و ورزشکاران مرتبط است. ما ورزش را به عنوان یک راه قدرتمند برای افزایش آگاهی در مورد Web3 و فناوری بلاک‌چین می‌بینیم.»

در حمایت از ورود Bitget به حوزه ورزش، یک گزارش اخیر از Doors3 نشان می‌دهد که ۷۵ درصد از طرفداران ورزش علاقه‌مند به تجربه‌های شخصی‌سازی شده و ممتاز هستند که فناوری‌هایی مانند توکن‌ غیرقابل تعویض (NFT) می‌توانند فراهم کنند.

این نوآوری‌ها، که برخی از آن‌ها قبلاً توسط لالیگا پذیرفته شده‌اند، در حال تحول نحوه تعامل هواداران با تیم‌های محبوبشان هستند و تجربه‌های مجازی، حق رای در امور باشگاه و همچنین محتوای دیجیتالی انحصاری را ارائه می‌دهند.

دیدگاه‌ها

اخبار مرتبط

اخبار بیشتر
;