Skip to content

جایگزین نات‌کوین؟ معرفی بازی W-Coin

بازی W-coin جایگزین نات کوین
در
خواندن در ۱ دقیقه

پس از معرفی نات کوین و استقبال فوق‌العاده از این بازی تلگرامی ارز دیجیتال حالا پروژه‌های بسیاری تلاش می‌کنند که پا جای پای این نمونه موفق بگذارند. هر سکه نات کوین با رشدی بیش از ۳۰۰ درصدی امروز ۱۳ خرداد به بالاتر از ۱۲۵۰ تومان رسید و حرف‌هایی که راجع به بی‌ارزش بودن این نوع ارزهای دیجیتال گفته می‌شد را خنثی کرد.

اما بازی جدیدی که می‌خواهد همانند نات کوین پر بیننده شود و تا کنون توجه خوبی را به خود جلب کرده است بازی کلیکی W-Coin است در این بازی هم مشابه نات کوین باید روی سکه‌ای که نمایش داده می‌شود ضربه بزنید تا سکه‌های بیشتری را به دست آورید.

کارشناسان و اهل فن معتقد هستند که طراحی و ساخت این بازی تلگرامی بسیار جذاب و خوب انجام شده است و هنگام انجام بازی دچار وقفه یا مشکلی نمی‌شوید و این موضوع باعث جذابیت بیشتر W-Coin برای کاربران شده است.

اوج گیری نات کوین نات کوین اوج گرفته است و در حال فتح قله‌های جدید است
خرید و فروش نات کوین

آیا W-coin معتبر است یا کلاهبرداری؟

هر چند در مورد پروژه‌های ارز دیجیتال مخصوصا از نوع بازی تلگرامی نمی‌توان تا زمان انتشار پروژه و ارز دیجیتال آن اظهارنظری قطعی کرد، اما با توجه به شواهد و قرائن موجود و دم دستی نبودن این پروژه می‌توان گفت که احتمال اصالت و واقعی بودن آن بسیار بیشتر است.

این بازی تلگرامی کاربران زیادی را جذب خود کرده است و با وجود این که در اوایل کار است پرقدرت ظاهر شده است. با این حال هرگز نمی‌توان به صورت کاملا مطمئن در این مورد اظهار نظر کرد و باید تحقیقات شخصی خود را برای نتیجه‌گیری کامل انجام دهید.

ارز دیجیتال W-Coin روی کدام شبکه بلاک چین راه‌ اندازی می شود؟

بر اساس گفته‌های تیم توسعه و شبکه‌های اجتماعی این بازی تلگرامی قرار است بلاک چین مورد نظر از میان سه گزینه سولانا، اترویم و تون انتخاب شود و کاربران می‌توانند نظر خود را در این مورد اعلام کنند.

با توجه به اینکه این بازی بر روی پیام‌رسان تلگرام راه‌اندازی شده است و از نات کوین پیروی می‌کند ممکن است احتمال انتخاب بلاک چین تون برای راه‌اندازی ارز دیجیتال آن بیشتر باشد اما نمی‌توان اظهار نظری قطعی در این مورد کرد.

چگونه بازی W-coin را شروع کنیم؟

ورود به بازی دبلیو کوین و آغاز کار بسیار راحت است تنها لازم است که وارد ربات تلگرامی این بازی شوید و دکمه استارت را بزنید. نحوه کار تقریبا مشابه نات کوین است و با کلیک روی سکه می‌توانید ذخایر خود را افزایش دهید. با دعوت از دوستان ۲۵۰۰ سکه به دست می‌آورید و درصدی از فعالیت‌های آن‌ها نیز به شما اختصاص خواهد یافت. همچنین ماموریت‌هایی تعریف شده است که با انجام آنها می‌توانید سکه بیشتری به دست آورید.

ورود به بازی W-coin

 

آشنایی با دیگر جایگزین‌های نات کوین:

همستر کامبت چیست؟ آموزش کامل بازی Hamster Kombat

تپ سواپ چیست؟ آموزش کامل بازی TapSwap

دیدگاه‌ها

;