Skip to content

ترامپ در بازار پیش‌بینی بیش از ۱۵ درصد از رقیب جلو افتاد

پیشی گرفتن ترامپ از هریس با فاصله ۱۵ درصدی
در
خواندن در ۱ دقیقه

داده‌های بازار پیش‌بینی پلی‌مارکت بزرگ‌ترین فاصله‌ای که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور پیشین، نسبت به کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور، از زمان ورود او به رقابت‌ها داشته است را نشان می‌دهد.

کمتر از سه هفته به انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده باقی مانده، کاربران پلی‌مارکت بر روی شانس تقریبی ۵۸ درصدی پیروزی نامزد جمهوری‌خواه، دونالد ترامپ، در برابر نامزد دموکرات، کامالا هریس، پیش‌بینی‌ کرده‌اند. احساسات در بازار پیش‌بینی غیرمتمرکز نشان‌دهنده اختلاف ۱۵ درصدی در شانس پیروزی است که بزرگ‌ترین فاصله بین دو کاندیدای پیشرو در این پلتفرم تا به امروز است.

تا زمان انتشار این خبر، شانس پیروزی هریس برای ورود به کاخ سفید به ۴۳.۱ درصد کاهش یافته است. بازار «برنده انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴» در پلی‌مارکت یکی از بزرگ‌ترین قراردادهای پیش‌بینی در این دوره انتخاباتی بوده است. حجم سرمایه‌گذاری برای پیش‌بینی این نتیجه در هفته‌های قبل از انتخابات ۴ نوامبر به نزدیک ۲ میلیارد دلار رسید.

دونالد ترامپ، که در حال حاضر در پلی‌مارکت در صدر است، سهم عمده‌ای از این حجم را به ارزش بیش از ۵۶۱ میلیون دلار به خود اختصاص داده است، در حالی که هریس ۳۸۱ میلیون دلار در سمت خود دارد. هر دو نامزد در طول کمپین وعده‌های سیاسی را ارائه کرده‌اند که به جذب رأی‌دهندگان مرتبط با ارزهای دیجیتال کمک کند. ترامپ این روند را در یک جشن در ماه مه آغاز کرد و خود را به عنوان رئیس‌جمهور ارزهای دیجیتال معرفی کرد و از آن زمان به تبلیغ پروتکل‌های حامی بیت‌کوین پرداخته است.

هریس رویکردی محتاطانه‌تر را در پیش گرفته و از حمایت «فناوری‌های نوآورانه» خبر داده است. معاون رئیس‌جمهور همچنین یک برنامه انتخاباتی منتشر کرده که به حمایت از تولید ثروت برای سرمایه‌گذاران سیاه‌پوست در عرصه ارزهای دیجیتال می‌پردازد. طبق گزارش crypto.news، تیم هریس اعلام کرد که او از چارچوب‌های نظارتی حامی ارزهای دیجیتال حمایت خواهد کرد تا از سرمایه‌گذاران محافظت کرده و دسترسی به خدمات ایجاد سرمایه را افزایش دهد.

در همین حال، گفت‌وگوهای حول قراردادهای انتخاباتی در پلتفرم‌هایی مانند پلی‌مارکت همچنان به اوج‌های جدیدی رسیده است. این پلتفرم مبتنی بر پالیگان به ترمینال بلومبرگ متصل شده است که برای یک پروتکل بومی ارزهای دیجیتال بی‌سابقه است و از سوی ایلان ماسک، مالک میلیاردر شبکه اجتماعی X، مورد اشاره قرار گرفته است.

رقبای این بازار مانند کَلشی تأییدیه دادگاه را برای فهرست کردن قراردادهای کنگره برای مشتریان آمریکایی دریافت کرده‌اند که ممکن است راه را برای ارائه قراردادهای مرتبط با نتایج ریاست‌جمهوری هموار کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که پروژه‌هایی مانند وینترموت نیز در حال بررسی ورود به کسب‌وکار پیش‌بینی مبتنی بر بلاکچین هستند.

 

ارز دیجیتال بیت‌کوین خریدوفروش بیت‌کوین در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید بیت‌ کوین

دیدگاه‌ها

اخبار مرتبط

اخبار بیشتر
;