Skip to content

شکست سقف تاریخی تون‌کوین (TON)؛ به زیر کشیدن کاردانو و تاج‌گذاری در ۱۰ ارز برتر بازار

سقف شکی تن کوین TON
در
خواندن در ۱ دقیقه

ارز دیجیتال تون کوین (TON) امروز سه‌شنبه ۹ آوریل (۲۱ فروردین) با گذر ۶.۵۰ دلار، سقف تاریخی جدیدی را برای خود ثبت کرد و بیش از ۲۴ درصد رشد را در روز جاری برای خود ثبت کرد و در صدر ارزهای پرسود بازار ایستاد.

این صعود شگفت‌انگیز باعث شد تن کوین (TON)، ارز دیجیتال کاردانو (ADA) را از فهرست ۱۰ ارز برتر بازار کریپتو به زیر بکشد و وارد باشگاه‌ برترین‌ها شود.

کاردانو هنوز ۸۰ درصد پایین‌تر از نقطه اوج خود در سال ۲۰۲۱ ایستاده است و حالا به جایگاه ۱۱ بزرگ‌ترین ارزهای دیجیتال از نظر ارزش بازار نزول می‌کند.

پلتفرم پیام‌رسان اجتماعی تلگرام از تن‌ کوین (TON) حمایت می‌کند و باعث شده است این ارز از ابتدای ماه مارس (۱۱ اسفند) تا کنون بیش از ۱۵۰ دصد رشد کند.

پرداخت‌های تن‌ کوین و برنامه‌های هوش مصنوعی

در ماه‌های اخیر تن‌ کوین شتاب رشد زیادی پیدا کرده است که ناشی از ایجاد پرداخت‌های تن کوین در پلتفرم تلگرام است.

آغاز پراخت با ارز دیجیتال TON در تلگرام برای تبلیغات دهندگان و پرداخت با این ارز به تولید‌کنندگان محتوا در این پلتفرم پیام‌رسان باعث افزایش فعالیت در شبکه Open Network مربوط به ارز تن کوین شده است.

تعداد حساب‌های موجود بر روی این شبکه تقریبا دو برابر شده و به ۱۲ میلیون عدد رسیده است. علاوه بر این تعداد والت‌های فعال شده به صورت On-Chain حدود ۷۷ درصد افزایش یافته و طی یک ماه گذشته به بش از ۳ میلیون کیف پول ارز دیجیتال رسیده است.

حرکت در مسیر هوش مصنوعی دیگر کاتالیزور رشد تن کوین است. Open Network و شرکت بیومتریک HumanCode AI قراردادی ۵ میلیون دلاری با تن کوین را برای انگیزه بخشی به افراد جهت ورود به برنامه اسکن کف دست برای سیستم «اثبات انسان بودن» (Proof Of Personhood) امضا کرده‌اند.

این پلتفرم به جامعه کاربران TON اجازه می‌دهد والت های خود را به آن متصل کنند و با اسکن کف دستشان سهمی از این ۱ میلیون TONCoin کسب کنند.

به گفته اعضای تیم توسعه دهنده، تقاضا برای این صنعت در حال افزایشاست و به تجهیزات خاص و عجیبی نیاز ندارد.

;