Skip to content

رشد قیمت ۴۰ درصدی برای RUNE؛ جایگاه دوم حجم معاملات روزانه صرافی‌های غیرمتمرکز در اختیار تورچین

رشد ۴۰ درصدی ارز RUNE
در
خواندن در ۱ دقیقه

با سبقت حجم معاملات ThorChain از صرافی غیرمتمرکز مشهور PancakeSwap، این پلتفرم در جایگاه دوم پرتراکنش‌ترین DEXهای بازار قرار گرفت و ارز محلی آن RUNE ۴۰ درصد رشد کرد.

تورچین که یک پروتکل محلی تسویه دارایی‌هاست حالا در رده دوم بزرگ‌ترین صرافی‌های غیرمتمرکز  (DEX) قرار گرفته است و توکن داخلی آن RUNE در هفته گذشته پس از اعلام توسعه‌های آینده با رشد قیمتی چشمگیر مواجه شده است.

افزایش حجم معاملات در ThorChain

در هفته گذشته تورچین رشد شگفت‌انگیزی را تجربه کرد و حجم معاملات آن از ۱.۳۲۵ میلیارد دلار فراتر رفت. داده‌های پلتفرم DeFi LIama نشان می‌دهد که حجم معاملات روزانه این صرافی غیرمتمرکز به عدد ۳۳۴.۳ میلیون دلار رسیده است و با عبور از صرافی مشهور PancakeSwap جایگاه دومین DEX بزرگ بازار را پس از UniSwap به خود اختصاص داده است.

با وجود این رشد چشمگیر، ارزش کل این پلتفرم روی عدد ۲۶۰.۱ میلیون دلار ثابت ماند. تورچین به عنوان رقیب چندزنجیره‌‌ای UniSwap شناخته می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد بیت‌کوین را در صرافی غیرمتمرکزی به نام THORSwap به اتریوم تبدیل کنند.

گفته می‌شود ThorChain حدود ۲ درصد از کل سفارش‌های اسپات بیت‌کوین معادل ۲۲۴ میلیون دلار را بین روزهای ۱۱ و ۱۲ نوامبر (۲۰ و ۲۱ آبان) پردازش کرده است.

جهش قیمت ارز RUNE

در پی افزایش خیره‌کننده حجم معاملات تورچین، ارز دیجیتال محلی آن RUNE رشدی ۴۰ درصدی را در هفته اخیر تجربه کرد. این ارز در حال حاضر در محدود ۵ دلار معامله می‌شود و ارزش بازاری معادل ۱.۵ میلیارد دلار دراد.

;