Skip to content

بعد از پرواز میم‌کوین‌های سولانا حالا به میم‌کوین‌های این شبکه چشم بدوزید

میم کوین ترون
در
خواندن در ۲ دقیقه

میم کوین‌ها همواره یک موضوع بحث‌برانگیز در جامعه‌ی ارزهای دیجیتال بوده‌اند. پروژه‌هایی مانند داگ ویف هت (WIF) در شبکه سولانا که محبوبیت بسیاری دارند، میم کوین‌ها سیاسی و چندین پروژه‌ی دیگر، این حوزه را به خط مقدم صنعت ارزهای دیجیتال آورده‌اند و به نظر می‌رسد که شبکه ترون فعلا آخرین مقصد علاقه‌مندان به این دسته‌ی پرنوسان یعنی میم کوین‌ها است.

عرضه‌ی روزانه ۱۰۰۰ میم کوین در ترون

در تاریخ ۱۳ آگوست (۲۳ مرداد)، Sun.io –  پلتفرمی مرتبط با جاستین سان، بنیانگذار ترون – از راه‌اندازی پروتکل سان پامپ ((SunPump خبر داد.

سان پامپ یک پروتکل مشابه پامپ فان ((PumpFun است و به کاربران امکان می‌دهد در عرض چند دقیقه، بدون نیاز به دانش توسعه‌، میم کوین خود را ایجاد کنند. همچنین این پروتکل به سرعت مورد توجه قرار گرفته است.

داده‌ها نشان می‌دهد که از زمان راه‌اندازی سان پامپ، روزانه بیش از ۱۰۰۰ میم کوین جدید ایجاد شده‌ است.

چرا میم کوین‌های ترون؟

جاستین سان به عنوان کسی که سال‌ها توانسته از روندهای جاری و در حال توسعه در صنعت ارزهای دیجیتال بهره‌برداری کند، شناخته می‌شود. بنابراین، تصادفی نیست که سان پامپ با توجه به محبوبیت فراوان میم کوین در این حوزه، به شدت محبوب شود.

او درباره‌ی مزایای شبکه ترون نسبت به سایر شبکه‌ها صحبت کرده و بیان کرده است:

“برای من، وقتی صحبت از این می‌شود چرا ترون را انتخاب کنیم، می‌گویم بزرگ‌ترین برتری ما داشتن ۶۰ میلیارد دلار تتر در ترون است. هیچ پروتکل بلاک‌چین دیگری چنین استخر نقدینگی عظیمی ندارد. پلتفرم‌های میم کوین به نقدینگی وابسته‌اند و ترون این نقدینگی را به وفور دارد.”

در واقع، تتر در ترون بسیار بیشتر از سایر شبکه‌ها است. به عنوان مثال، سولانا، که در حال حاضر زنجیره‌ی غالب در زمینه فعالیت‌های میم کوین است، تنها حدود ۱.۹ میلیارد دلار تتر در گردش دارد، در حالی که در ترون این رقم به ۶۰ میلیارد دلار می‌رسد. در نهایت این محبوبیت و آمدن میم کوین‌ها به این شبکه می‌توانند باعث رشد ارز ترون شوند.

معامله اهرم‌دار سود ۱۰ برابر از رشد ترون با معامله اهرم‌دار تبدیل
ورود به معامله اهر‌م‌دار

منبع

دیدگاه‌ها

;