Skip to content
اخبار

ساعت دقیق اسنپ‌شات همستر کامبت مشخص شد

ساعت دقیق اسنپ شات همستر
در
خواندن در ۱ دقیقه

تیم توسعه بازی تلگرامی همستر کامبت با اعلام نزدیک شدن به پایان فصل اول این بازی محبوب، زمان انجام اسنپ‌شات نهایی را اعلام کرد.

اسنپ‌شات به معنی ثبت یک لحظه معین از بلاکچین برای استخراج میزان توکن‌های هر بازیکن  است و در واقع از لحظه اسنپ‌شات دیگر نمی‌توانید سکه، پرافیت یا امتیاز دیگری را به دستاوردهایتان اضافه کنید.

بر اساس این اعلام، در ساعت ۲۱:۳۰ روز ۳۰ مهر این اسنپ‌شات انجام خواهد شد و میزان توکن‌هایی که به هر فرد تعلق می‌گیرد مشخص می‌شود.

اما به گفته همستر با وجود انجام ایردراپ و پایان فصل اول این پایان کار بازی نخواهد بود و به زودی می‌توانید فصل دوم همستر کامبت را در ربات بازی ببینید که برنامه‌های جذابی برای آن در نظر گرفته شده است.

صرافی‌های بزرگی همچون بایننس، بای‌بیت، OKX و Gate.io اعلام کرده‌‌اند در روز ۵ مهر توکن HMSTR متعلق به این بازی را لیست می‌کنند.

در ایران هم صرافی ارز دیجیتال تبدیل هم‌زمان با عرضه بین‌المللی همستر کامبت را برای خریدوفروش در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید اگر بخواهید توکن‌های همسترتان را به تومان یا تتر تبدیل کنید.

فراموش نکنید که برای اینکه سریع‌تر بتوانید در اسرع وقت توکن‌های همستر کامبت خود را نقد کنید بهتر است همین حالا فرایند بسیار آسان و سریع ثبت‌نام و احراز هویت در تبدیل را انجام دهید.

 

ثبت‌نام و احراز هویت برای نقد کردن سریع همستر کامبت همین حالا در تبدیل ثبت‌نام خود را کامل کنید
ثبت‌نام در تبدیل

 

دیدگاه‌ها

اخبار مرتبط

اخبار بیشتر
;