Skip to content
اخبار

اتریوم در حال آماده‌شدن برای رالی تا ۳۴۰۰ دلار

پیش بینی رشد اتریوم
در
خواندن در ۱ دقیقه

Pentoshi تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال پیش‌بینی کرد اتریوم (ETH) با یک رالی صعودی می‌تواند به قیمت ۳۴۰۰ دلار برسد. به گفته این تحلیلگر، کاتالیزور یا تسهیل‌کننده این صعود می‌تواند تأیید ETFهای اسپات اتریوم در سال آینده باشد.

در ماه‌های گذشته شرکت‌های مدیریت سرمایه بزرگی همچون Ark Invest و ۲۱ Shares درخواست خود را برای راه‌اندازی ETF اسپات اتریوم ثبت کردند و به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) ارائه دادند. این ETFها در صورت تأیید می‌توانند راه را برای افزایش سرمایه‌گذاری نهادهای و مؤسسات بزرگ باز کنند و سرمایه زیادی را به بازار اتریوم بکشانند.

نقش تأیید ETF در صعود آینده

Pentoshi در توییتی می‌گوید زمانی که قیمت بیت‌کوین بین ۲۵۰۰۰ تا ۲۸۰۰۰ بود روند صعودی را برای این ارز پیش‌بینی می‌کردند و حالا وضعیت اتریوم و ETFهایش در سال ۲۰۲۴ هم به همین صورت خواهد بود. به گفته او ETFها می‌توانند دیگ بازار را به جوش آورند.

تحلیلگران می‌گویند با نزدیک‌تر شدن به زمان تأیید ETFهای اتریوم هولدرها تمایل کمتری برای فروش اتریوم خواهند داشت و در مقابل دیگران تمایلشان برای خرید و سود بردن از بازار افزایش می‌یابد که این مسئله می‌تواند فشار فروش ایجاد کند. به گفته Pentoshi اهداف ۲۷۰۰ دلار و ۳۴۰۰ دلار اهداف احتمالی قیمت اتریوم هستند.

اکنون اتریوم در قیمت ۲،۲۴۶ دلار خرید و فروش می‌شود و بین ۲۲۰۰ تا ۲۳۰۰ دلار در نوسان است. بازار منتظر اعلام نظر SEC و تأیید ETFهای اتریوم در بازه زمانی کوتاه‌مدت تا میان‌مدت خواهد بود.

کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد  ETFها دو دسته شده‌اند. عده‌ای معتقدند این صندوق‌ها نقش شتاب‌دهنده را برای بازار بازی خواهد کرد و موجب گرم‌تر شدن آن می‌شود در مقابل برخی دیگر با ناشناخته خواندن اثرات آن‌ها با نگرانی بازار را دنبال می‌کنند.

در بخش معاملات اهرم‌دار تبدیل از ریزش یا صعود اتریوم ۱۰ برابر معاملات عادی سود می‌برید.

;