Skip to content

رشد ۱۸ درصدی اتریوم با افزایش خوش‌بینی به تایید ETFها

جهش قیمت اتریوم به خاطر ETF ها
در
خواندن در ۱ دقیقه

قیمت اتریوم (ETH) طی ۲۴ ساعت گذشته با ۱۸ درصد رشد روبرو شد. این افزایش در پی گمانه‌زنی‌های جدید درباره احتمال تأیید صندوق های ETF اسپات اتریوم در این هفته، علی‌رغم ماه ها بدبینی به وجود آمد.

به گفته تحلیلگران ETF بلومبرگ، اریک بالکوناس و جیمز سیفارت، “صحبت‌هایی” در جریان است که کیمسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از متقاضیان خواسته است تا روند ثبت فرم ۱۹b-۴ خود را تسریع بخشند.

این امر باعث شده است تا این کارشناسان احتمال تأیید ETFها را از ۲۵ درصد به ۷۵ درصد افزایش دهند.قیمت اتریوم در حال حاضر ۳۶۲۵ دلار است و از زمانی که این خبر شب گذشته منتشر شد، ۱ حدود ۱۷ درصد افزایش یافت.

این خبر چند روز پیش از موعد مقرر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای تصمیم گیری نهایی در مورد درخواست راه‌اندازی صندوق‌ قابل معامله در بورس اتریوم شرکت VanEck در تاریخ ۲۳ مه (۳ خرداد) منتشر می شود.

با این حال، سیفارت تاکید کرد که تاییدیه‌های ۱۹b-۴ باید با بیانیه‌های ثبت S-۱ امضا شده همراه باشد تا صندوق های قابل معامله در بورس اتر بتوانند راه‌اندازی شوند. او گفت که حتی اگر مجوزهای ۱۹b-۴ این هفته تایید شوند، ممکن است هفته‌ها یا حتی ماه‌ها طول بکشد تا S-۱ ها امضا شوند.

وی گفت: ” اگر ما درست بگوییم و این تاییدیه‌ها را در اواخر این هفته ببینیم، معنی آن این است که تاییدیه‌های S-۱ دیر یا زود صادر خواهند شد.

در کنار اتر، سایر ارزهای دیجیتال نیز در ۲۴ ساعت گذشته شاهد رشد قیمت بسیار خوبی بودند. طبق داده‌های CoinGecko، قیمت بیت‌کوین (BTC) با ۵.۱ درصد، سولانا (SOL) با ۸.۹ درصد و دوج‌کوین (DOGE) با ۹.۲ درصد رشد همراه بوده است.

ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال طی ۲۴ ساعت گذشته ۷.۸ درصد رشد داشته و برای اولین بار از ۱۱ آوریل، از سطح ۲.۷ تریلیون دلار عبور کرده است.

اتریوم خرید ارز دیجیتال اتریوم از صرافی تبدیل
خرید اتریوم
;