Skip to content

رفتار غیر انسانی با نماینده بایننس در نیجریه + فیلم

سخنگیری دولت نیجریه به مدیر بایننس در زندان
در
خواندن در ۲ دقیقه

ماجرای بایننس و نیجریه پیچیده‌تر شده است، زیرا وضعیت سلامتی تیگران گامباریان به شدت در حال وخیم‌تر شدن است. وضعیت این مدیر بازداشت شده از زمانی که در اردیبهشت به مالاریا مبتلا شد، به سرعت رو به وخامت رفته است. از آن زمان ادعا می‌شود مقامات نیجریه از ارائه درمان پزشکی لازم به او خودداری کرده‌اند.

در جدیدترین تحولات جهان کریپتو، ویدیوی جدیدی از وضعیت بد سلامتی گامباریان، نماینده بازداشت شده بایننس در نیجریه منتشر شده که رفتار سختگیرانه‌ای که با او شده است را نشان می‌دهد. مدیرعامل بایننس، مقامات نیجریه را محکوم کرده و خواستار آزادی فوری گامباریان شده است.

 

 

روز سه‌شنبه، ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس ، به رفتار مقامات نیجریه با تیگران گامباریان واکنش نشاد داد. Teng به ویدیویی در شبکه اجتماعی X اشاره کرد که نشان می‌داد نگهبانان به صورت خشن با این مدیر رفتار می‌کردند، در حالی که او تلاش می‌کرد به دادگاه برود.

 

در این ویدیو، گامباریان به دلیل مشکلات نخاعی با عصا در حال راه رفتن است. مدیر ارشد بایننس پس از اینکه نگهبان از کمک به او خودداری می‌کند، از اینکه چرا ویلچر برای او فراهم نشده است، سوال می‌پرسد.

علاوه بر این، این مدیر بازداشت شده مدعی شد که به نگهبان گفته شده بود که به او کمک نکند. مأمور همراه نیز اظهار داشت که گامباریان باید خودش از پس کارها برآید و به اندازه کافی قادر به راه رفتن است.

گامباریان در حالی که همچنان برای راه رفتن تلاش می‌کرد، چندین بار نارضایتی و درد خود را ابراز کرد و گفت: بی‌گناه است و تمام این وضعیت “غیر قابل قبول” است.

ریچارد تنگ، مدیرعامل بایننس این ویدیو را به اشتراک گذاشت و رفتار با این مدیر را «غیرانسانی» توصیف کرد. مدیرعامل بایننس خواستار پایان این رفتار شد و از مقامات نیجریه درخواست کرد تا گامباریان را آزاد کنند و اجازه دهند به خانه برگردد تا درمان پزشکی مناسبی دریافت کند.

این مدیر بایننس مدت‌هاست در نیجریه با اتهام پولشویی مواجه شده است و در شرایط سختی در زندان به سر می‌برد.

وخامت وضعیت سلامتی گامباریان

وضعیت سلامتی گامباریان موضوعی حیاتی برای خانواده و جامعه او بوده است. این مدیر در اردیبهشت به مالاریا مبتلا شد و از دریافت کمک پزشکی مناسب در زندان محروم ماند.

این وضعیت باعث شد که او در اواخر اردیبهشت در دادگاه غش کند. پس از این واقعه، قاضی دستور داد که گامباریان برای درمان مناسب به بیمارستان منتقل شود. با این حال، بازدید نمایندگان ایالات متحده نشان داد که وضعیت او بدتر شده زیرا با وجود حکم دادگاه هنوز درمان پزشکی لازم را دریافت نکرده است.

 

نمایندگان آمریکایی، فرنچ هیل و کریسی هولاهان، پس از مشاهده مستقیم شرایط گامباریان و اطلاع از اینکه او همچنان از مالاریا و ذات‌الریه رنج می‌برد، به افراد خواستار آزادی فوری او پیوستند. آنها در بازدید خود در اواخر ژوئن، مشاهده کردند که او وزن زیادی از دست داده و هنوز به مرکز درمانی منتقل نشده است.

محاکمه این مدیر برای پولشویی در تاریخ ۲ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۲ شهریور) از سر گرفته شد. گزارش‌ها نشان داد که تیم حقوقی گامباریان به دلیل وضعیت وخیم سلامتی او درخواست آزادی به قید وثیقه را مطرح کرده‌اند، زیرا اسناد نشان می‌دهند که وضعیت او به جراحی نیاز دارد.

با این حال، دادستان‌های کمیسیون اقتصادی و مالی نیجریه (EFCC) با ارائه یک استشهادنامه مخالف، استدلال کردند که وضعیت سلامتی او «قابل مدیریت» است و به اندازه‌ای که گامباریان ادعا می‌کند بحرانی نیست!

دادگاه جلسه استماع برای تصمیم راجع به آزادی او با وثیقه را یک ماه به تعویق انداخت و قرار است ماه آینده برگزار شود.

دیدگاه‌ها

اخبار مرتبط

اخبار بیشتر
;