Skip to content

۵ رقیب برتر اترویم که می‌توانند سرمایه‌تان را چند برابر کنند

۵ رقیب اتریوم با احتمال رشد چند برابری
در
خواندن در ۱ دقیقه

رقبای اتریوم نظیر سولانا (SOL)، تون کوین (TON)، ترون (TRX)، کاردانو (ADA) و سویی (SUI)، با توجه به کاهش قیمت اتریوم در شش ماه گذشته، احتمالاً توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب خواهند کرد. روند نزولی قیمت اتریوم با حمله هکرها به شبکه اتریوم و گمانه‌زنی‌های فزاینده در مورد فروش دارایی‌های ویتالیک بوترین، مدیرعامل اتریوم، تشدید شده است.

رقبای اتریوم با پتانسیل رشد بالا

قیمت اتریوم امروز با رشدی ۱.۵ درصدی حال حاضر در سطح ۲۳۶۰ دلار معامله می‌شود، در حالی که ارزش بازار آن به ۲۸۴ میلیارد دلار رسیده است. روند نزولی اخیر این ارز دیجیتال پس از افزایش قیمت در آخر هفته گذشته نشان می‌دهد که فروشندگان قدرت خود را برای ادامه روند اصلاح قیمت بازگردانده‌اند. طبق داده‌های Coinglass، نرخ تأمین مالی اتریوم از آوریل  ۲۰۲۴ (فروردین-اردیبهشت ۱۴۰۳) روند نزولی داشته است، که نشان‌دهنده علاقه خرید پایین است. این احساس نزولی رقبای اتریوم را تقویت خواهد کرد تا توجه بیشتری به خود جلب کنند.

سولانا (SOL)

اکوسیستم سولانا پیش از کنفرانس Solana Breakpoint 2024 که در تاریخ‌های ۲۰ و ۲۱ سپتامبر (۳۰ و ۳۱ شهریور) در سنگاپور برگزار می‌شود، شاهد افزایش قابل توجه فعالیت شبکه است. این رویداد مهم توسعه‌دهندگان، کارآفرینان و علاقه‌مندان به بلاک چین را گرد هم می‌آورد تا در مورد نوآوری‌های در اکوسیستم سولانا، وب۳ و دیفای، با کارگاه‌ها و فرصت‌های شبکه‌سازی بحث کنند.

در عرض سه هفته، آدرس‌های فعال در سولانا از ۱.۰۸ میلیون به ۳.۶۶ میلیون افزایش یافته است، که نشان‌دهنده رشد ۲۳۸.۹ درصدی است. این روند صعودی افزایش مشارکت در شبکه را برجسته می‌کند، که می‌تواند به‌طور مؤثری هدف پیش‌بینی قیمت سولانا را افزایش دهد.

تون کوین (TON)

در میان رقبای اتریوم، قیمت تون کوین (TON) از ۴.۶ دلار به ۵.۲ دلار افزایش قابل توجهی داشته است که ۱۴ درصد افزایش را از آخر هفته گذشته نشان می‌دهد. در نتیجه، ارزش بازار تون کوین به ۱۳.۳ میلیارد دلار افزایش یافت.

در حالی که درام حقوقی پیرامون دستگیری پاول دوروف، بنیانگذار تلگرام، باعث کاهش ناگهانی قیمت TON در اواخر ماه اوت شد، حجم بالای تراکنش‌ها روند صعودی آن را از بین نبرد. طبق تحلیل‌های Intotheblock، حجم روزانه تراکنش‌های بیش از ۱۰۰ هزار دلار در شبکه TON از سال ۲۰۲۳ تاکنون افزایش مداوم داشته و در حال حاضر به ۶.۶۹ میلیارد TON رسیده است.

حجم تراکنش‌های بزرگ TON

این افزایش نشان‌دهنده فعالیت پایدار مقیاس بزرگ در اکوسیستم است که می‌تواند رشد پایدار قیمت را نیز هدایت کند.

ترون  (TRX)

ارز دیجیتال بومی بلاک چین ترون، در میان اقدامات مقابله‌ای خود با جرایم اخیر کریپتو، در حال جلب توجه است. همکاری استراتژیک بین تتر، ترون و TRM Labs واحد مبارزه با جرایم مالی T3 را برای مبارزه با فعالیت‌های غیرقانونی مرتبط با USDT در بلاک چین ترون تأسیس کرده است.

پیش‌بینی قیمت ترون نشان‌دهنده کاهش اندک روزانه ۰.۳۳ درصدی به قیمت فعلی است. با این حال، شبکه شاهد افزایش چشمگیر آدرس‌هایی با موجودی TRX بود که اخیراً به ۱۱۲.۳ میلیون دلار رسید.

آدرس‌های کل ترون

افزایش آدرس‌هایی با موجودی، افزایش فعالیت کاربران و پذیرش شبکه ترون را برجسته می‌کند، که نشان می‌دهد تقاضای طبیعی برای قیمت TRX را افزایش می‌دهد.

سویی  (SUI)

در میان رقبای اتریوم، سویی اخیراً خبر مهمی را در مورد یک استیبل کوین جدید، AUSD، که در همکاری با Nonstop Finance برای بهبود عملیات دیفای در پلتفرم راه‌اندازی شده است، منتشر کرد.

در عرض دو هفته، قیمت سویی از ۰.۷۴ دلار به ۰.۸۸ دلار افزایش یافت، که نشان‌دهنده رشد ۲۰ درصدی است. علاوه بر این، کل حجم قفل شده (TVL) در سویی به ۶۷۰ میلیون دلار افزایش یافت، که نشان‌دهنده ورود قابل توجه سرمایه به پروتکل و افزایش اعتماد سرمایه‌گذاران است.

کاردانو  (ADA)

قیمت کاردانو در شش ماه گذشته شاهد روند نزولی شدیدی بوده است و در اوایل ماه اوت به پایین‌ترین سطح ۰.۲۸ دلار رسید. از آن زمان، مسیر قیمت ADA به صورت افقی (Range) تغییر کرده است تا حمایت پایدار در سطح روانشناختی ۰.۳ دلار را تشکیل دهد.

تلاش قیمت برای تشکیل کف جالب بود و آدرس‌های فعال شبکه کاردانو افزایش چشمگیر تا ۴۵۹۹۶ کیف پول نشان داد، که نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران خرد و نهادها و موسسات بزرگی است که به دنبال بهره‌برداری از معکوس شدن بالقوه قیمت هستند.

دیدگاه‌ها

;