Skip to content

ورود ۱ میلیارد دلاری سرمایه مؤسسات بزرگ به بازار در ۲ ماه

ورود پول موسسات مالی بزر به بازار
در
خواندن در ۱ دقیقه

بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها امسال ورود سرمایه زیادی را تجربه کرده‌اند؛ اما هفته‌های اخیر بیشترین سرمایه را راهی بازار کرده است.

ورود سرمایه مؤسسات بزرگ مالی به بیت‌کوین طی کمتر از دو ماه اخیر به بیش از ۱ میلیارد دلار رسیده است.

شرکت مدیریت سرمایه CoinShare در آخرین گزارش هفتگی خود که روز دوشنبه منتشر شد روایت جذب سرمایه دوباره بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها را به تصویر کشیده است.

رشد ۹۹ درصدی سرمایه‌های کریپتویی زیر نظر مؤسسات مالی در یک سال اخیر

بیت‌کوین، اتریوم و برخی آلت‌کوین‌های مهم بازار روزهای خوشی را پشت سر می‌گذارند و با انتشار خبرهایی مربوط به احتمال تأیید ETF‌های اسپات بیت‌کوین هیجان دوباره به بازار برگشته‌ است. براساس داده‌های TradingView ارزش کل بازار کریپتو از نوامبر ۲۰۲۲ و یک سال پیش ۶۰۰ میلیارد دلار افزایش داشته است.

اما دو ماه اخیر رشد فزاینده‌ای را در ورود سرمایه مؤسسات بزرگ به بازار نشان می‌دهد. به گزارش Coinshare محصولات سرمایه‌گذاری دارایی‌های دیجیتال در مجموع هفته گذشته رشدی ۲۹۳ میلیون دلاری داشت که ورود سرمایه را طی ۷ هفته به بیش از ۱ میلیارد دلار رساند. این شاخص برای کل بازه یک ساله اخیر به ۱.۱۴ میلیارد دلار رسیده است که معادل رکورد سومین دوره بزرگ ورود سرمایه به بازار ارزیابی می‌شود.

از ابتدای امسال نرخ کل دارایی‌های کریپتویی تحت مدیریت مؤسسات مدیریت سرمایه تقریباً دو برابر شده است.

بیت‌کوین در مجموع این هفته ۲۴۰ میلیون دلار سرمایه ورودی از این تشکیلات داشته است که سرمایه ورودی سالانه را به ۱.۰۸ میلیارد دلار افزایش می‌دهد و نشانه‌ها از ادامه رشد ورودی‌ها به این بخش خبر می‌دهند.

فاصله ۵ ماهه تا هاوینگ بیت‌کوین و رشد سنتی بازار در این بازه از دلایل دیگر این ورود سرمایه محسوب می‌شود.

;