Skip to content
اخبار

سرمایه‌گذاری ۳۰ میلیون دلاری بزرگان بازار در بلاک چین TON

سرمایه گذاری برزگان بازار در شبکه TON
در
خواندن در ۱ دقیقه

صرافی ارز دیجیتال Bitget یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال جهان و شرکت Foresight Ventures اعلام کردند که یک سرمایه‌گذاری استراتژیک ۳۰ میلیون دلاری در بلاکچین تون  (TON) انجام داده‌اند. این سرمایه‌گذاری با هدف تقویت توسعه پروژه‌های مبتنی بر تلگرام، به ویژه بازی‌های تلگرامی کلیکی با قابلیت کسب درآمد همچون همستر کامبت و نات کوین صورت گرفته است. این بازی‌های تلگرامی در ماه‌های اخیر با وعده کسب توکن‌های کریپتویی توانسته‌اند میلیون‌ها کاربر جذب کنند.

طبق بیانیه این دو شرکت، هدف از این سرمایه‌گذاری مشارکت عمیق‌تر در حاکمیت بلاکچین TON و برنامه‌ریزی‌های توسعه آتی» است. این سرمایه از طریق خرید توکن‌های تون کوین (TON) به پروژه‌های این بلاکچین اختصاص داده خواهد شد.

 این بزرگ‌ترین فرصت رشد امسال است

پروژه‌های مبتنی بر TON یک کاربرد قوی برای جذب گسترده کاربران در اکوسیستم تلگرام ارائه می‌دهند. تلگرام در سال‌های اخیر رشد قابل توجهی در توسعه استارتاپ‌های وب۳ داشته است. به گفته فارست بای، رئیس The Block و هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل Foresight Ventures، «رشد اکوسیستم TON بزرگ‌ترین فرصت رشد در بازار ارزهای دیجیتال در سال جاری است.»

با اینکه تلگرام و بلاکچین TON به طور مستقل عمل می‌کنند، اما این پیام‌رسان و پروتکل TON در هماهنگی کامل با یکدیگر کار می‌کنند.

 

ارز دیجیتال TON خریدوفروش تون کوین در بازارهای تومانی و تتری تبدیل
خرید تون کوین

دیدگاه‌ها

;