Skip to content
ارز دیجیتال سان داگ SUNDOG چیست و چطور آن را بخریم؟ لیست نشده

ارز دیجیتال سان داگ SUNDOG چیست و چطور آن را بخریم؟

در نظر داشته باشید که خرید و فروش این ارز در تبدیل امکان‌پذیر نیست.

چکیده

ارز دیجیتال سان داگ SUNDOG با افزایش ارزش بازار از ۲ میلیون دلار به ۲۰۰ میلیون دلار و افزایش قیمت از ۰.۰۰۲ دلار به ۰.۲۰ دلار در کمتر از یک هفته توجه همه را به خود جلب کرده است. این افزایش قیمت قابل توجه میم کوین SUNDOG در حالی است که بازار عمومی کریپتو فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه می‌کند. اما، پروژه Sun Dog دقیقا چیست، چرا در مدت زمان کوتاهی این حجم عظیم از سود را تجربه کرد و چگونه باید آن را خریداری کنیم؟

ارز دیجیتال سان داگ (SUNDOG) چیست؟

ارز دیجیتال سان داگ (SUNDOG) بزرگ‌ترین میم کوین مبتنی بر سگ در شبکه ترون (TRON) است. ان داگ که در ابتدا به‌عنوان یک سرگرمی راه‌اندازی شد، به‌سرعت از خاستگاه خود فراتر رفت و ویژگی‌های مختلفی را ارائه کرد. این توکن به جای محو شدن پس از هیاهوی اولیه، با گنجاندن ویژگی‌های جدی و کاربردی‌تر در اکوسیستم خود تکامل یافته است.

این ویژگی‌ها، شامل ربات‌های معاملاتی پیشرفته مانند SUNBOT است که به‌طور خاص برای ترید میم کوین‌ها در تلگرام طراحی شد. این چرخش از یک میم کوین به یک توکن مفیدتر، به رشد مداوم و افزایش حضور سان داگ در بازار کمک کرده است.

ارز SUNDOG از زمان راه‌اندازی خود شاهد رشد چشمگیری در حجم بازار خود بوده است. به طوری که تنها ظرف سه روز پس از عرضه، ارزش بازار آن به ۱۰۰ میلیون دلار رسید. این افزایش رعدآسا ادامه یافت و ظرف ۱۰ روز از ۳۰۰ میلیون دلار گذشت. چنین رشد سریعی در فضای ارزهای دیجیتال نادر است و علاقه و سرمایه‌گذاری قابل توجه در پروژه SUNDOG را نشان می‌دهد.

سان داگ با یک راه‌اندازی منصفانه عرضه شد، به این معنی که هیچ پیش‌فروش اختصاصی وجود نداشت. همچنین توزیع توکن به‌گونه‌ای انجام شد که تا حد امکان عادلانه باشد.

چه کسی ارز دیجیتال سان داگ (SUNDOG) را ایجاد کرد؟

سازندگان SUNDOG تا حدودی ناشناس هستند. با این وجود شراکت‌های استراتژیک با پلتفرم‌ها و سرویس‌های مختلف مانند TRON DAO، Sunpump، Token Pocket و غیره ایجاد کرده است. ای ارز در ۱۵ اوت ۲۰۲۴ به‌عنوان بخشی از نسل جدید ارزهای دیجیتال مبتنی بر میم راه‌اندازی شد که اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند.

اگرچه پروژه ارز دیجیتال سان داگ به‌عنوان یک تلاش اجتماعی با هدف ادغام طنز و فناوری بلاک چین آغاز شد، اما حالا به یک شرکت با اهداف بلندپروازانه تبدیل شده است. هدف این پلتفرم تبدیل شدن به مرکز جامعه جهانی طرفداران میم‌ها با ارائه ویژگی‌های کاربردی و جذاب برای کاربران و سرمایه‌گذاران است.

چرا ارز دیجیتال سان داگ (SUNDOG) محبوب شد؟

توکن SUNDOG پس از آن محبوب شد که جاستین سان، بنیان‌گذار بلاک چین ترون خبر از راه‌اندازی پروتکل SunPump داد. یک توکن‌ساز مشابه که در رقابت با Pump.fun سولانا سهم قابل توجهی از سهم بازار را به خود اختصاص داده است.

ارز سان داگ با ۱ میلیارد توکن در گردش، اولین میم کوین اصلی در پروتکل Sunpump است. جامعه ارزهای دیجیتال انتظار دارد که این آلتکوین عملکردی شبیه به داگ ویف هت (WIF)، یک میم کوین پیشرو در بلاک چین سولانا از خود نشان دهد.

در حال حاضر ارز دیجیتال سان داگ بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین میم کوین مبتنی بر سگ در شبکه ترون است. همچنین بزرگ‌ترین میم کوین از نظر حجم بازار در Sunpump است. هدف اصلی پروژه ایجاد اکوسیستمی است که امکان معاملات سریع، کارمزدهای ارزان و تعامل قابل توجه کاربران را فراهم کند.

ارز دیجیتال سان داگ SUNDOG چیست و چطور آن را بخریم؟

ارز دیجیتال سان داگ (SUNDOG) چگونه کار می کند؟

اکوسیستم SUNDOG چندین ابزار نوآورانه دارد که آن را به چیزی فراتر از یک میم کوین تبدیل می‌کند. قابل‌توجه‌ترین آن‌ها SUNBOT است، یک ربات معاملاتی تلگرام که برای معاملات و مبادلات سریع و کارآمد میم کوین‌ها در بلاک چین TRON طراحی شده است. ابزار SUNBOT به صورت زیر عمل می‌کند.

۱. شروع آسان با TRX

برای شروع معامله با SUNDOG، کاربران باید TRX (ارز دیجیتال بومی TRON) را در صرافی تبدیل خریداری کرده و سپس به کیف پول ارز دیجیتال سان داگ خود واریز کنند. این ارز TRX به عنوان سوخت‌رسان برای پرداخت هزینه گس تمام تراکنش‌های روی پلتفرم عمل می‌کند. کاربران ارز TRX را به آدرس کیف پول SUNDOG منحصر به فرد خود ارسال می‌کنند و سپس موجودی خود را روی پلتفرم به سان داگ تبدیل خواهند کرد.

۲. توکن‌های معاملاتی

پس از واریز TRX، کاربران می‌توانند با وارد کردن آدرس توکن یا چسباندن URL میم کوین‌های مورد نظر خود را از Sunpump یا Sun.io خریداری کنند. این رویکرد کاربرپسند تضمین می‌کند که حتی افراد کم‌اطلاع از جنبه‌های فنی معاملات ارزهای دیجیتال هم بتوانند به‌راحتی توکن‌ها را بخرند و بفروشند.

۳. ویژگی خرید خودکار

ارز دیجیتال سان داگ یک ویژگی «خرید خودکار» را ارائه می‌کند. این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا به‌محض وارد کردن آدرس توکن مورد نظر، آن را به طور خودکار خریداری کنند. این امر به‌ویژه برای معامله‌گرانی مفید است که به دنبال کسب سود از حرکات سریع بازار هستند یا می‌خواهند توکن‌ها را به‌محض عرضه آن‌ها خریداری کنند.

۴. سفارشی‌سازی لغزش یا اسلیپیج

برای بهبود بیشتر تجربه معاملاتی، SUNDOG گزینه‌هایی برای سفارشی کردن تنظیمات لغزش یا اسلیپیج ارائه می‌دهد. لغزش به تفاوت بین قیمت مورد انتظار یک معامله و قیمت واقعی آن در زمان معامله اشاره دارد.

سان داگ با اجازه دادن به کاربران برای تنظیم لغزش به آن‌ها کمک می‌کند تا از ضررهای غیرمنتظره در شرایط نوسانات بازار در امان باشند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند دکمه‌های خرید و فروش خود را سفارشی کنند که مدیریت دارایی‌های خود را با توجه به استراتژی‌های معاملاتی آسان‌تر خواهد کرد.

۵. دسترسی امن به کیف پول

کاربران می‌توانند به‌راحتی از طریق پلتفرم سان داگ به کیف پول و کلید خصوصی خود دسترسی داشته باشند. با این حال، حفظ امنیت کلیدهای خصوصی بسیار مهم است. زیرا در صورت فاش شدن کلید خصوصی، نمی‌توان از ارز دیجیتال سان داگ محافظت کرد.

۶. برنامه ارجاع

سان داگ یک برنامه ارجاع هم دارد که به کاربران برای آوردن معامله‌گران جدید به پلتفرم پاداش می‌دهد. با به اشتراک گذاشتن پیوند ارجاع، کاربران می‌توانند تا ۳۵ درصد از کارمزدهای معاملاتی افراد معرفی شده را دریافت کنند. سیستم ارجاع چندلایه است و در دو سطح پاداش ارائه می‌کند. همچنین کاربران می‌توانند پاداش خود را پس از رسیدن به حداقل ۱۰ TRX مطالبه کنند.

۷. کارمزد کم

پروژه سان داگ برای تراکنش‌های بیش از ۵۰۰TRX در حدود ۱ درصد و برای تراکنش‌های زیر ۵۰۰ TRX کارمزد ثابت ۵ TRX را دریافت می‌کند. این ساختار ساده کارمزد موجب درک بهتر هزینه‌های مرتبط با ترید در پلتفرم می‌شود و به کاربران اجازه می‌دهد تا درباره سرمایه‌گذاری‌های خود تصمیم‌گیری آگاهانه داشته باشند.

آینده ارز دیجیتال سان داگ (SUNDOG) چگونه است؟

ارز دیجیتال سان داگ با تمرکز بر ایجاد یک جامعه قوی موفق به ایجاد یک پایگاه کاربری وفادار شده است. کاربرانی که فعالانه در اکوسیستم سان داگ مشارکت دارند. رویکرد جامعه‌محور سان داگ به گسترش آگاهی و افزایش نرخ پذیرش انجامیده است که به نوبه خود بر ارزش بازار آن تاثیر مثبت دارد.

ارز SUNDOG پشتیبانی کامل اکوسیستم TRON، یکی از برجسته‌ترین بلاک چین های موجود را پشت سر خود دارد. این پشتیبانی شامل تاییدیه‌های عمومی از رمز ارزهای اصلی KOL و همین‌طور دنبال کردن پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی SUNDOG توسط جاستین سان، بنیان‌گذار TRON است. چنین تاییدهایی در دنیای ارزهای دیجیتال ارزشمند هستند، جایی که شهرت و دیده شدن می‌تواند به طور قابل توجهی بر پویایی بازار تاثیر بگذارد.

از سوی دیگر، معرفی ابزارهایی مانند SUNBOT ارزش واقعی را به اکوسیستم سان داگ اضافه کرده است. این ویژگی‌ها SUNDOG را از بسیاری دیگر از میم کوین‌های فاقد کاربرد عملی متمایز کرده است و باعث رشد بیشتر آن در بازار می‌شود.

به نظر می‌رسد ارز SUNDOG موقعیت خوبی برای ادامه مسیر رشد خود داشته باشد. با یک پایه محکم که بر روی کاربران، ابزارها و مشارکت‌های استراتژیک قرار دارد. با این حال، تمام میم کوین‌ها بسیار پر نوسان هستند و نیاز به سرمایه‌گذاری محتاطانه دارند.

ارز دیجیتال سان داگ SUNDOG چیست و چطور آن را بخریم؟

چگونه ارز دیجیتال سان داگ (SUNDOG) بخریم؟

برای خرید و فروش ارز دیجیتال سان داگ دو راه پیش رو دارید. روش اول خرید ارز دیجیتال ترون و واریز آن به کیف پول غیر حضانتی معتبر با پشتیبانی از TRX و SUNDOG است. سپس می‌توانید از ارز TRX خود برای خرید سان داگ از پروتکل‌های Sunpump یا Sun.io استفاده کنید.

روش دوم مراجعه به صرافی‌های متمرکزی است که از خرید و فروش سان داگ پشتیبانی می‌کنند. یکی از این صرافی‌ها بیت گت است. برای خرید سان داگ از این صرافی باید دو مرحله را پشت سر بگذارید. اول به صفحه معاملات اسپات SUNDOG/USDT بروید. سپس مقدار و نوع سفارش را وارد کنید، سپس بر روی گزینه خرید/فروش کلیک نمایید. البته فراموش نکنید که نیاز به ثبت نام و احراز هویت خواهید داشت.

  •       نام: SUNDOG
  •       لینک رسمی: https://www.sundog.meme/
  •       کل عرضه: ۱ میلیارد
  •       آدرس قرارداد: TXL6rJbvmjD46zeN1JssfgxvSo99qC8MRT
  •       تلگرام: https://t.me/SUNDOG_TRX
  •       CEX پشتیبانی شده: CoinEx، Gate.io، HTX، Bitget
  •       DEX پشتیبانی شده: SunSwap

جمع بندی

میم‌ها یک سلاح موثر و اثبات شده در عصر دیجیتال هستند که ایده‌ها را به‌سرعت گسترش می‌دهند و مخاطبان زیادی را جذب می‌کنند. ارز دیجیتال سان داگ با سرمایه‌گذاری روی این گرایش قصد دارد جامعه‌ای بسازد که هم برای سرگرمی و هم برای امور مالی ارزش قائل هستند. آن‌ها در مدت کوتاهی موفق به انجام این کار شده‌اند، اما هنوز راه زیادی پیش رو دارند تا مانند میم کوین‌های موفق مانند دوج کوین، داگ ویف هت و غیره جای پای محکمی در بازار به دست آورند.

 

منابع

  1.   coinmarketcap.com
  2.   bitget.com
  3.   coinex.com

دیدگاه‌ها

;